Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Wasza wizja Spider-Mana 4. - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 19 stron +
  • « Pierwsza
  • 17
  • 18
  • 19

Wasza wizja Spider-Mana 4.

#361 Użytkownik nie jest zalogowany   spider1170 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 613
  • Rejestracja: Thu, 26 Mar 09
  • Gender:Male

Napisano 13 November 2009 - 15:17

Wyświetl postUżytkownik miki200 dnia Nov 13 2009, 03:54 PM napisał

m2reily oto Monster-Ock czemu nie do filmu w końcu to villain .

Człowieku pomyśl nad tym.Czy postac z gierki komputerowej ,w dodatku wymyślona na jej rzecz nadaje się na filmowe realia?Chyba nie.
0

#362 Użytkownik nie jest zalogowany   Joker 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 576
  • Rejestracja: Mon, 26 Oct 09
  • Gender:Male
  • Location:Gotham City

Napisano 13 November 2009 - 16:07

Dokładnie, jest tylu świetnych Villainów w świecie Spider-Man'a że grzechem było by sięgać po jakieś śmieszne hybrydy nie wiadomo skąd! No chyba że film doczeka się z 20 części to OK :D
"Wierzę, że to co cię nie zabije, uczyni cię... dziwniejszym."

0

#363 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 15 November 2009 - 16:57

Dla czego tyle rzeczy które lubie jest rozwalane?
0bawiam sie ze Spider-Man4 pod wodza Disney'a bedzie jeszcze bardziej dziecinny.
Dla czego nie zrobia powazny, mroczny film, czy oni w ogóle przeczytali choc 1 komiks z lat 90?
Spider mial tyle mrocznych ryzykownych przygód, a oni caly czas tak jakos nie za krwawo, nie za ciemno...
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#364 Użytkownik nie jest zalogowany   m2reily 

  • The Chosen one
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 634
  • Rejestracja: Wed, 18 Feb 09
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 15 November 2009 - 17:24

Pewnie sie boja, ze jak film bedzie mroczny to widzowie (nie mowie tu o fanach) beda zawiedzeni, bo nie tego sie spodziewali po obejrzeniu poprzednich czesci, dzieci nie beda mogli wziac, poniewaz co sie stanie jak film okaze sie drastyczny. Taki moze byc powód, z drugiej strony Disney potrafi robic dobre filmy typu action/adventure. Chociaz nic bymnie bardziej nie ucieszylo gdyby powstal jakis gleboki obraz z Pajakiem, dlatego wracam do mojej wersji, która tu umiescilem oj juz dawno i wszyscy zapomnieli, ze Shriek bylaby odpowiednim adwersarzem.
http://legendynowejwarszawy.blogspot.com/
Zapraszam do lektury mojego komiksu internetowego.
0

#365 Użytkownik nie jest zalogowany   rzadlo 

  • master of pokemon
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 741
  • Rejestracja: Mon, 31 Oct 05
  • Gender:Male

Napisano 15 November 2009 - 23:04

Cytat

0bawiam sie ze Spider-Man4 pod wodza Disney'a bedzie jeszcze bardziej dziecinny.

Disney nie ma nic wspólnego ze Spider-Manem 4...
<a href="http://spider-man.pl" target="_blank"><img src="http://spider-man.pl/banners/banner05.gif" border="0" class="linked-sig-image" /></a>
<a href="http://komiksynaekranie.com/" target="_blank"><img src="http://www.komiksynaekranie.com/banners/komiksynaekranie_ban02.png" border="0" class="linked-sig-image" /></a>
0

#366 Użytkownik nie jest zalogowany   Rysiek 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 61
  • Rejestracja: Sat, 20 Dec 08
  • Gender:Male

Napisano 16 November 2009 - 06:16

@up

Dzieki za wyreczenie, bo jak tylko czytalem te posty typu "Disney sknoci Spideya :spidey_usa:" to mi sie na nie nawet odpisywac nie chcialo. Czy wy nie mozecie pojac, ze ta cala wspólpraca miedzy Marvelem a Disneyem nie oznacza, ze zaraz Disney zacznie wydawac komiksy Marvel Comics z goscinnymi wystepami swoich postaci? Albo, ze bedzie sie bral za wszystkie filmowe produkcje Marvela?
'There's an old saying: Raise no more devils than you can lay down. My father raised one too many.'
0

#367 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 17 November 2009 - 15:55

Wyświetl postUżytkownik rzadlo dnia Nov 16 2009, 02:04 AM napisał

Disney nie ma nic wspólnego ze Spider-Manem 4...


Huh, to bardzo dobrze. Rzadlo uspokoiles nas.
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#368 Użytkownik nie jest zalogowany   m2reily 

  • The Chosen one
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 634
  • Rejestracja: Wed, 18 Feb 09
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 17 November 2009 - 16:56

Cytat

Czy wy nie mozecie pojac, ze ta cala wspólpraca miedzy Marvelem a Disneyem nie oznacza, ze zaraz Disney zacznie wydawac komiksy Marvel Comics z goscinnymi wystepami swoich postaci? Albo, ze bedzie sie bral za wszystkie filmowe produkcje Marvela?


Dobrze, co nie zmienia faktu, ze nie beda chcieli zmieniac klimatu czwartej czesci poniewaz widzowie juz przywykli do poprzedniego tonu. W mniemaniu Marvela, Disneya, czy nawet Raimiego moze to byc ryzykowny zabieg.
http://legendynowejwarszawy.blogspot.com/
Zapraszam do lektury mojego komiksu internetowego.
0

#369 Użytkownik nie jest zalogowany   Tank0811 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 2
  • Rejestracja: Tue, 25 May 10

Napisano 25 May 2010 - 20:47

Ja to widze tak zeby dali Skorpiona.Jak do tej pory przewaznie w tych filmach byly postacie tego pokroju. Moze byc ewentualnie Shoker albo Vulture.
J.J sponsoruje projekt Skorpion a potem dzieje sie jak sie dzieje podobnie jak Octopusem bylo
0

#370 Użytkownik nie jest zalogowany   Chester 

  • Przyszły Władca Świata
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1731
  • Rejestracja: Sat, 21 Nov 09
  • Gender:Male
  • Location:Kalisz
  • Interests:Marvel,Figurki,Komiksy,Muzyka (Metal i Rock) ,Plastyka

Napisano 26 May 2010 - 05:19

W sumie Scorpion , to nie taki zły pomysł , ale według mnie na start powinien iść ktoś ala Lizzard . W końcu w TAS był on jego 1 wrogiem .

Wielkiej mocy towarzyszy wielka odpowiedzialność (Ben Parker)
0

#371 Użytkownik nie jest zalogowany   Cronos 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 5
  • Rejestracja: Sun, 15 Jul 12

Napisano 15 July 2012 - 11:36

Teraz, gdy zrestartowano serie, można pofantazjować jakby pokazało się dalsze perypetie Spider-Mana.

W Czwórce widziałbym jako przeciwnika Hobgoblina. Mam do niego sentyment od czasu TM-Semiców i kreskówki którą oglądałem na Fox Kids. Roderick Kingsley mógłby wykupić Oscorp po śmierci Harry'ego, i użyć sprzętu Goblinów to kradzieży. We wszystko można by też wplątać Black Cat/Felicie Hardy jako narzeczoną Rodericka, oraz Man-Wolfa. Syn Jamesona pojawił się już w 'SM2' więc po prostu zadzwonionoby po tego samego aktora ;)
0

#372 Użytkownik nie jest zalogowany   ShoCkeR 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 43
  • Rejestracja: Wed, 16 Mar 11

Napisano 15 July 2012 - 19:45

Też trochę pofantazjuję. ;)
Na pewno nie jedyny chciałbym zobaczyć Carnage'a. Ale takiego prawdziwego, jaki był w komiksach. Jeśli by nie można było pokazać sceny zabójstw to chociaż cienie albo w wiadomościach by ktoś nas o tym informował. Oprócz Carnage'a, Hobgoblin i Black Cat. Taka sama wizja jak kolegi wyżej, tylko brak man-wolfa. No i więcej Carnage'a niż Venoma w SM3. :)
Ja tu jestem szeryfem !
0

#373 Użytkownik nie jest zalogowany   BoBo2000 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 1
  • Rejestracja: Tue, 04 Sep 12

Napisano 04 September 2012 - 13:43

Wyświetl postUżytkownik Chester dnia 26 May 2010 - 05:19 napisał

W sumie Scorpion , to nie taki zły pomysł , ale według mnie na start powinien iść ktoś ala Lizzard . W końcu w TAS był on jego 1 wrogiem .



Brawo przewidziałeś kolejnego wroga Spider Mana. Ja osobiście chciałbym zobaczyć Kameleona można z tą postacią wiele ciekawych akcji nakręcić.
0

Udostępnij ten temat:


  • 19 stron +
  • « Pierwsza
  • 17
  • 18
  • 19


Fast Reply

  

4 User(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users