Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Wróg w filmie Spider-Man 4 - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 28 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Wróg w filmie Spider-Man 4

Ankieta: Wrogiem Spider-Mana w Spider-Manie 4 powinien byc: (161 użytkowników oddało głos)

Wrogiem Spider-Mana w Spider-Manie 4 powinien by?:

  1. Carnage (75 głosów [46.58%])

    Procent z głosów: 46.58%

  2. Chameleon (3 głosów [1.86%])

    Procent z głosów: 1.86%

  3. Hobgoblin (7 głosów [4.35%])

    Procent z głosów: 4.35%

  4. Hydro-Man (2 głosów [1.24%])

    Procent z głosów: 1.24%

  5. Kraven (6 głosów [3.73%])

    Procent z głosów: 3.73%

  6. Lizard (37 głosów [22.98%])

    Procent z głosów: 22.98%

  7. Morbius (6 głosów [3.73%])

    Procent z głosów: 3.73%

  8. Morlun (3 głosów [1.86%])

    Procent z głosów: 1.86%

  9. Mysterio (6 głosów [3.73%])

    Procent z głosów: 3.73%

  10. Rhino (2 głosów [1.24%])

    Procent z głosów: 1.24%

  11. Scorpion (10 głosów [6.21%])

    Procent z głosów: 6.21%

  12. Shocker (4 głosów [2.48%])

    Procent z głosów: 2.48%

Głosuj Goście nie mogą oddawać głosów

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 21 April 2007 - 17:50

W 4 niezapominajmy, ze moze byc tez KingPin i i jego szustka. :D
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   Carnage245 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 12
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 21 April 2007 - 21:46

Ja sadze ze bedzie Lizard. Moze Carnage i jeszcze Hydro Man.
Ale Lizard i Carnage by mi wystarczyl. Chociaz pewnie bedzie Venom bo w trójce Spidey go nie pokona raczej.
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Scarlet Spider 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 840
  • Rejestracja: Thu, 21 Dec 06

Napisano 22 April 2007 - 16:39

Czyli byc moze bedzie Venom i Carnage kontra Spider-Man , narodziny seryjnego mordercy to bedzie dopiero cos :D
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   Cannibal 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 102
  • Rejestracja: Mon, 23 Apr 07

Napisano 23 April 2007 - 13:03

watek Parkera i jego perypetii Spider-manowych móglby by w 4 byc urozmaicony nowa postacia- jakims przydupasem na drugim miejscu typu Black Cat... (do tej pory w 1 widzielismy narodziny bohatera, w 2 problemy i kryzys bycia Spiderem, a w zobaczymy zlo wynikajace z ogromnej odpowiedzialnosci- symbionta...) Wnioslaby Felicia Hardy troche zamieszania w samotne zycie pajaka i moze pare razy uratowalaby mu zycie... oczywiscie musze wspomniec o jej ogromnych plusach w lateksowym kostiumie:D kocia piers i te sprawy...
Moze nie bede oryginalny, ale uwazam, z ena Morluna jest za wczesnie (swoja droga, uwazam, ze ma durne, pokemonowate imie...), chetnie bym znów ujrzal Venoma, który ma ogromny potencjal jako postac- zmagania Eddie'go z jego druga tozsamoscia, kontrola symbiontai oczywiscie jego checi czynienia dobra:D, wiec nawet gdyby byl jedynym przeciwnikiem w 4 to bym byl bardzo szczesliwy... w koncu to on w komiksie zlamal nos dla Black Cat!!!
Carrion nie ma potencjalu... Jesliby zrobili ekranizacje "shrieking" to bym sie w sumie cieszyl, bo Bendis to jak dla mnie geniusz... Powstalby film z watkiem natury Spider-mana... a tu wchodzi Kraven i Puma, o czym ponizej...
Ol rajt! Wiec: bardzo lubie Lizarda, którego mogliby pokazac w podobny sposób, jak Venoma (zmagania z drugim "ja"), ale osobiscie jestem zwolennikiem pomyslu...
Symbionty! Zobaczyc walke Venoma i Carnage'a! o tym chyba kazdy marzy... jakos nie widze rzeznika w roli grzecznego bandyty, jak Doc Ock, dlatego producent raczej nie zgodzi sie na kogos, kto bedzie wypedzal polowe widowni kin, czyli dzieci...
Scorpion jest za maly jak na wlasny film, bo jak realnie mogloby zagrozic swiatu ucielesnienie nienawisci Jamesona? Chociaz pod wzgledem mocy, Gargan ma swoje plusy...
Mysterio nigdy mi sie nie pdodobal, bo nie lubie niekonkretnych przeciwników... Super zabawa na ekranie: Parker zastanawia sie, dlaczego goni go dinozaur, a tu sie nieoczekiwanie okazuje, ze tak naprawde to jest iluzja- ale jaja! kto by sie spodziewal? To samo z Vulture, który byl chyba najwieksza skaza na twórczosci Stana Lee (nie mówie o pierwszych strojach X-men z lat 60-tych, które mi sie, krótko mówiac, nie podobaly)... Ai Rhino, ani Schocker ne stanowia dobrej podstawy fabularnej dla filmu...
Hydroman to byloby przegiecie... Mamy Sandmana! To tak jakby twórcy zrobili nowego Goblina (znowu.. .) albo Doctora Szczawiusia, posiadajacego piec metalowych macek!! alez by to byla nowosc!
Uwielbiam postac Kravena, ale... twórcy postawili sobie zbyt wysoko poprzeczke- jesli wykorzystuja az tyle efektów specjalnych, co jest bodzcem "pójde do kina" dla niektórych, to raczej Kraven z bratem Chamem odpada... Daloby sie za to zrobic z nich cos ciekawego razem z Black Cat... motyw bycia odpowiedzialnym za kumpla, czyli praca po godzinach Spidera i Cat bylaby dorbym materialem na powrót do mrocznego i smutnego pajaka...
I Ci wytrwalcy, którzy doszli, az tu, zobacza mojego faworyta nember two: Pume! Uwielbiam go, po prostu uwielbiam! Mimo, ze opieram swe uwielbienie na tm-semicowskich komiksach, w których wiekszosci Puma wystapil jako prawdziwa bestia... Postac podobna do motywu filmu z Kravenem, Morlunem oraz Lizardem, jest jak dla mnie swietna
1-Glosuje na Carnage!
2 miejsce- Puma
3 miejsce- Lizard
Perypetie Petera: (sory, ze malo na temat...)
1-przydupas- piekna Black Cat w jakze pieknie ograniczonym lateksowym stroju
2-smierc ciotki May- duzo zamieszania i mrok Parkera...
3-dziecko Parkera?- szczescie, szczescie- nieszczescie?
Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise.
You replaced freedom with fear,
You trade money for lives.
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 23 April 2007 - 13:25

Calkiem oryginalny masz pomysl Cannibal ale przekombinowany i nie pasuje do tego co juz sie dzieje, Peter wychodzi za MJ i co? Nagle Black Cat sie pojawia i z nia kreci?
Smierc May to dosc ciekawy pomysl ale hmm nie wiem czy nie za bardzo drastyczny.
Na Morluna za wczesnie, nadal uwazam ze przeciwnikiem bedzie Lizard lub ewentualnie Kraven, jesli o Kingpina chodzi to niemozliwe bo w DD byl juz, ba do paki poszedl na koniec filmu. Na Carnage'a nie licze ale jakby to dobrze zrobili, idealnie uchwycili nature psychopaty to moze, kto wie...
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   Cannibal 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 102
  • Rejestracja: Mon, 23 Apr 07

Napisano 23 April 2007 - 16:39

no wlasnie, no wlasnie... nie rozwinalem pomyslu smierci ciotki, ani relacji Petera-Felicia... bardziej mi chodzi, o taki problem Batmanowy- pierwszy Robin zginal, dlatego nie bede mial wiecej pomagierów... nastrój umierania ciotki May móglby otworzyc takie historie, jak : Puma, Kraven albo Lizard... Wszyscy prawie lubia Lizarda, poza tym pojawil sie w jakichs trzech minutach trylogii pajaka, wiec sa podstawy zeby sie pojawil:P, i Sam Raimi lubi stare postacie, wyprodukowane przez leb Stana Lee...
Ryjek jaszczurki sam nasuwa sie na wielki ekran wysokobudzetowego Spidera.
Wlasnie tak sobie myslalem i wpadla mi do glowy mozliwa koncepcja akcji Spider-mana 4 z udzialem Carnage'a....
1.Spider-man wkracza do akcji. Terrorysci napadli na sierociniec. jednak przed wyruszeniem pajaka, okazuje sie ze sytuacja jest opanowana przez sprzatacza-zakladnika... niejakiego Cletusa Kasady...
2.Teraz widzimy cale zdarzenie z oczu Kasady'ego... Cletus widzi, jak terrorysci sieja postrach w oczach dzieci. Kasady patrzy na mordy z fascynacja... W jednej chwili chwyta za nóz i zarzyna wrogów...
3.Venom na moscie brooklynskim. (Zakladajac, ze nie zginal w 3) Nie moze opanowac symbionta. Ten przybiera coraz to rózniejsze formy. Na kostiumie Eddie'go mozemy zauwazyc czerwonawy odcien. Symbiont ewoluuje. Brock stwierdza, ze tylko smierc pajaka moze powstrzymac ten ból. Eddie zbiera mysli, gdy jakas kobieta zostaje napadnieta. Venom pomaga jej i przysiega nie zabijac niewinnych...
4.Peter boi sie ataku Venoma na jego rodzine. Parker rozpoczyna dorywcza prace w Fundacji Hardy, poznajac wlascicielke- Felicie. Peter wraca do domu, slyszac, ze ciotka May choruje. Wchodzi do domku na Quenns i widzi.... Eddie'go rozmawiajacego z May! Peter wyprowadza go i mówi, gdzie i kiedy sie spotkaja, by walczyc... Brock przysiega, ze nie skrzywdzi rodziny Parkera. Nagle Eddie dostaje ataku i nie panuje nad symbiontem. Peter moze mu pomóc, ale Venom gardzi nim!
5.Cletus sprzata dalej w tym samym sierocincu, wspominajac, przeszlosc tu spedzona... Podchodzi do niego mala dziewczynka. Prowadzi ona Kasady'ego do swojego pokoju i bawia sie zabawkami... w smierc i walke. Nagla mysl przychodzi do glowy Cletusa...
6.Peter i MJ...bla bla bla... Peter spotyka Felicie w pracy. Kobieta stotnie go podrywa i wymusza na nim spotanie- zje obiad razem z nim, MJ i swoim chlopakiem.
okolo godziny 12 spotykaja sie w restauracji. Felicia emanuje seksownoscia i czesto okazuje "milosc" swoja i jej chlopaka. Na ulicy trwa parada. Nagle do szyby restauracji podchodzi Brock. Peter wychodzi by z nim porozmawiac. MJ zle sie czuje w towarzystwie takiej pary... Eddie mówi, ze z symbiontem dzieje sie cos zlego... i ze Eddie nie potrafi nad tym zapanowac... Peter obiecuje pomoc, ale dla Brocka moze pomóc tylko Parkera... mózg!
7.Spider-man i Venom walcza posród parady. Ludzie mysla, ze bohaterowie to atrakcja. MJ, Felicia i Flash zauwazaja bohaterów. Wychodza na ulice i ogladaja walke. MJ prawie sika ze strachu, chociaz tego nie okazuje. Flash dopinguje pajaka, a Felicia obserwuje z pozadaniem... Venom pokonuje Parkera. MJ biegnie w ich kierunku, ale Spider w ostatnim tchnieniu zwiazuje jej nogi, tak ze ta pada. Venom jest gotowy by zabic. Jednak nagle krzyczy dziecko. Eddie ryzykuje zycie skaczac w plomienie by je uratowac (lejdego Venom!). Oslabiony przez ogien Brock podchodzi do Parkera... Symbiont czuje, ze umiera. Wydaje ostatnie tchnienie. Eddie wypluwa szkarlatna kaluze krwi... nie, nie krwi... Kaluza podpelza do Petera i dotyka jego palca. Naraz Parker sie budzi z przerazeniem odskakuje od nowego symbionta. Eddie pada pokonany, a kaluza znika w kanalach. Spider obwiazuje Venoma. Przestepca opiekuje sie policja...
8.Cletus wychodzi z pokoju dziewczynki. Jest nagi. Pozostawia za soba krwawe slady.
Pzrez krótka chwile widzimy zmaltretowana dziewczynke. Kasady idzie dalej. Drugi ulamek sekundy przedstawia nam dwoje zabitych dzieci. Kasady zaczyna sie smiac. Troje. Zatrzymuje sie. Czworo. Rozcina sobie zyle. Piecioro. Wlasna krwia pisze na scianie litery... wychowawczyni dzieci. C. Dyrektor osrodka. A. Pani Kingsley- kucharka. R. Mala Cessie-pierwsza dziewczynka. N. Urwis Tim. Nie bedzie maly skur... lepszy od innych. A. Rozesmiana Carla. G. jedno dziecko ukrywa sie w toalecie.E. Kasady otwiera drzwi... i mówi, ze nie ma prawa na swiecie...
9.
Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise.
You replaced freedom with fear,
You trade money for lives.
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   Cannibal 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 102
  • Rejestracja: Mon, 23 Apr 07

Napisano 23 April 2007 - 17:12

acha... tamta scene, kiedy Eddie wypluwa symbionta, to wyobrazam sobie taka zmieniona, kiedy Eddie przemienia sie w Venoma w 3 filmie...
9.Peter cieszy sie zyciem. Jego najgorszy wróg nie zginal, tylko trafil za kratki. To nowosc jak dla pajaka. Wszystko mu sie uklada. Z zona wychodzi do ...bl bla bla... W nocy na patrolu spotyka bialowlosa dziewczyne. Black Cat stara sie go uwiezc. Ktos obrabowuje bank! Bohaterowie wraczaja do akcji. Cat walczy nieumiejetnie i Peter musi ja uratowac, dajac opryszkom droge ucieczki. Black dziekuje mu pocalunkiem... spoko spoko, na razie w maske... Parker dostaje informacje, ze ktos przetrzymuje dzieci w sierocincu. Spider-man przybywa na miejsce. Policjanci daja mu tasme, na której Cletus ponagrywal czesc swoich mordów i ofiary. Peetr nie wytrzymuje i wskakuje do budynku. Tlucze niemilosiernie Cletusa. Pozwala go zabrac policji. Kasady zabil 10 osób- 8 dzieci...
10.Eddie chodzi do psychologa. Opowiada o tym, jak wspaniale jest miec kostium na sobie. Kiedy wraca okazuje sie, ze ma wspóllokatora... Cletusa! mezczyzna przedstawia m swoje poglady na zycie. Eddie ma to gdzies. W nocy Kasady cierpi z braku krwi na swoich rekach. Zbliza sie do Brocka, ale dostaje niezlego lupnia i juz wiecej nie zaczepia Eddiego... Kasady odwiedza psychologa. nie slyszymy rozmowy, ale po jakims kwadransie lekarz wybiega z krzykiem, mówiac, ze tego potwora nalezaloby zabic.
11.Parker nie moze zapomniec krótkiego dotyku nowego symbionta. Kostium Venoma dawal mu sile i odwage, ale ten jest inny... daje szalenstwo i chaos. Peter wzdryga sie i wraca do MJ. Bla bla bla... W pracy spotyka Felicie. Zauwaza, ze dziewczyna nie jest juz nim zainteresowana i jest dziwnie podobna do Black Cat... cos takiego... Chlopak próbuje sledzic kobiete, ale nistety...
12.Eddie pyta Cletusa, czym morderca tak przestraszyl psychologa. Kasady zaczyna tak samo opowiadac o swoich ofiarach i racjach. Znowu dostaje w pier... w czambul!
13.Spider-man w nocy na prózno szuka Black Cat. Jakis terrorysta napadl na ambasade Gwatemalii! Parkerro rusza do akcji. okazuje sie, ze to Schocker. Przestepca zwala sciane na naszego scianolaza. Od pewnej smierci pajaka ratuje Black Cat pokonujac opryszka. kobieta chce podziekowania w formie zdjecia maski. Wiadomo co mówi Peter i sie rozstaja.
14.Eddie'go odwiedza dziewczyna, której dziecko uratowal na paradzie. Ona widzi w nim bohatera. Brock uznaje przed psychologiem, ze zycie bez symbionta tez moze byc piekne. Nastepnego dnia slyszy werdykt sadu- smierc. Pierwsza egzekucja w stanie Nowy Jork (a co mi tam- troche Prison Break'a). W nocy modli sie... jego lkania slyszy demon... Eddie odrzuca obcego symbionta. na smutki najlepszy jest smak wód... znaczy inny partner. Tak tez szkarlatna maz narzuca sie Cletusowi. Kasady z nowa moca ucieka i oglasza sie swiatu jako Carnage!
15.Rzeznia w miescie szybko dociera do Parkera i Spider-man rusza do akcji. Carnage jest nie do pokonania, nawet dla niego i Black Cat. Carnage rozszarpuje jakiegos mezczyzne na oczach Parkera. Mimo zacieklosci i zdenerwowania Peter ledwo uchodzi z zyciem.
16.W domu, Parker obwinia sie za smierc tylu osób. Carnage zaszywa sie gdzies. Peter idzie porozmawiac z Eddie'm. Dowiaduje sie o wyroku. Jest mu przykro. Brock opowiada, ze moze czuc co wyczynia nowy symbiont. Kazda smierc jest dla Kasady'ego radoscia, a dla niego ciosem. Parker wie, ze potrzebuje pomocy. Eddie ubolewa nad smiercia tak wielu osób... Petro podejmuje decyzje...
17.Spider-man przeszukuje miejsce walki Venoma. Skupia sie i udaje mu sie odtworzyc psychiczna wiez z symbiontem. Parker przyjmuje istote do swojego ciala...
Walczac z pokusami, SPider dociera do wiezienia...
18.Final battle- Carnage masakruje wojsko i policje. Nagle zjawia sie Spider-man i Venom. Wszyscy walcza. Pózniej dolacza równiez Black Cat. Peter zostaje wyeliminowany z Felicia. Symbonty walcza i po paru dowodach swojej bohaterskosci, co robi Venom? Poswieca sie, zabijajac Carnage'a...
19.Epilog- Felicia zostaje sparalizowana, wiec jej kariera strip... znaczy Czarnej kotki dobiega konca. Peter i Mj bla bla bla...

To moja wizja czwartej-dobrej czesci z udzialem symbiontów... Pomysle jeszcze nad mozliwym scenariuszem spotkania z Puma... Off Kors potrzebuje to dobrego konca, bo chyba ten malo kogo satysfakcjonuje?
Are you lost, In your lies?
Do you tell yourself, I don't realize?
Your crusade's a disguise.
You replaced freedom with fear,
You trade money for lives.
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   venom 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Banned
  • Postów 41
  • Rejestracja: Tue, 17 Apr 07

Napisano 24 April 2007 - 07:38

A ja chcialbym zeby w 4 czesci Spider - Mana pojawil sie Toxin
Venom i Spider s? najlepsi
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   Venom93 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 198
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 24 April 2007 - 15:01

Byloby fajnie,ale zeby byl Toxin musial by byc najpierw Carnage. :D
user posted image
Jestem rozdarty mi?dzy mi?o?ci? a nienawi?ci?,ufno?ci? a strachem... Jestem cz??ci? tego ?wiata... a zarazem nie nale?? do niego. Sprowadzi?e? mnie tutaj- czemu nie chcesz da? mi wyzwolenia?
Venom
0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   venom 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Banned
  • Postów 41
  • Rejestracja: Tue, 17 Apr 07

Napisano 24 April 2007 - 19:32

no super by bylo :)
Venom i Spider s? najlepsi
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   Venom93 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 198
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 24 April 2007 - 19:44

Jakby w Spider-manie 4 bylyby az trzy symbioty to Spidey mialby powazne klopoty ;) (Nawet nie czuje jak rymuje :) )
user posted image
Jestem rozdarty mi?dzy mi?o?ci? a nienawi?ci?,ufno?ci? a strachem... Jestem cz??ci? tego ?wiata... a zarazem nie nale?? do niego. Sprowadzi?e? mnie tutaj- czemu nie chcesz da? mi wyzwolenia?
Venom
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   zefir_93 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 291
  • Rejestracja: Sat, 04 Nov 06
  • Gender:Male

Napisano 24 April 2007 - 20:46

No a ja sie spodziewam Lizarda bo juz sa na to zwiastuny wlasciwie i moze dozuca jeszcze carnagea bylo by calkiem milo.
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   Venom93 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 198
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 25 April 2007 - 18:50

Zwaistuny z lizardem? W deche! Móglbym prosic o podanie linku do takiego zwiastuna? :D (Oczywiscie jezeli nie sprawi to klopotu. Z góry dziekuje)
user posted image
Jestem rozdarty mi?dzy mi?o?ci? a nienawi?ci?,ufno?ci? a strachem... Jestem cz??ci? tego ?wiata... a zarazem nie nale?? do niego. Sprowadzi?e? mnie tutaj- czemu nie chcesz da? mi wyzwolenia?
Venom
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 25 April 2007 - 18:53

Chodzilo mu oto ze wszystko wskazuje na to ze pojawi sie Lizard.
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   Scarlet Spider 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 840
  • Rejestracja: Thu, 21 Dec 06

Napisano 25 April 2007 - 23:22

Wszystko na to wskazuje ale oczywiscie pamietajmy ze moze byc inaczej i jako wrog Spider-Mana moze pojawisc sie ktos zupelnie inny :). Wkoncu rezyser moze miec inna wizje ..... :D
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 26 April 2007 - 11:31

Ja rozumiem, mozna miec wlasna wizje która sie bardziej nam podoba, ale rezyser nie powinien ZBYTNIO odbiegac od oryginalu
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   Venom93 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 198
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 26 April 2007 - 14:12

Racja! Film nie powinien odbiegac zbytnio od komiksu,to zabiloby caly klimat Spidera :D
user posted image
Jestem rozdarty mi?dzy mi?o?ci? a nienawi?ci?,ufno?ci? a strachem... Jestem cz??ci? tego ?wiata... a zarazem nie nale?? do niego. Sprowadzi?e? mnie tutaj- czemu nie chcesz da? mi wyzwolenia?
Venom
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 26 April 2007 - 14:25

Użytkownik Venom93 dnia Apr 26 2007, 04:12 PM napisał

Racja! Film nie powinien odbiegac zbytnio od komiksu,to zabiloby caly klimat Spidera :D

U mnie nie zabilo ale troche oslabilo, mówie tu o Spider-Man1, Green Goblin jak Power Ranger wyglada no i zamiast Gwen, to MJ na moscie sterczy:P
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Venom93 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 198
  • Rejestracja: Sat, 21 Apr 07

Napisano 26 April 2007 - 14:36

Zle sie zrozumielismy. Mnie po prostu chodzilo o to ,ze jak w Spider-man 4 zaczna za bardzo kombinowac to zepsuja klimat . Nie chcialem przez to powiedziec,ze jedynka i dwójka mi sie nie podobaly (To by bylo niemozliwe :blink: )
user posted image
Jestem rozdarty mi?dzy mi?o?ci? a nienawi?ci?,ufno?ci? a strachem... Jestem cz??ci? tego ?wiata... a zarazem nie nale?? do niego. Sprowadzi?e? mnie tutaj- czemu nie chcesz da? mi wyzwolenia?
Venom
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 26 April 2007 - 14:39

Dobrze sie zrozumielismy, ja po prostu dodalem od siebie co mi sie w SM1 nie podobalo, SM2 byl spoko.
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

Udostępnij ten temat:


  • 28 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users