Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Spider-Man 3: The Game - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 47 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Spider-Man 3: The Game

#41 Użytkownik nie jest zalogowany   Fisher 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 182
  • Rejestracja: Tue, 24 Apr 07
  • Location:Wschowa

Napisano 26 April 2007 - 13:21

A ja znalazlem tylko czesc wymagan i to takie:

Procesor: 2.0GHz
Pamiec: 512MB
Grafika: GF 6600
System: Windows 2000/XP/Vista

Mi sie raczej bedzie ciac :D !!

mati, napisz mi na GG, skad wziales te wymagania. Albo tutaj. GG:7593040
0

#42 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 26 April 2007 - 13:44

To Ares znalazl te wymagania nie ja.
0

#43 Użytkownik nie jest zalogowany   Fisher 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 182
  • Rejestracja: Tue, 24 Apr 07
  • Location:Wschowa

Napisano 26 April 2007 - 13:47

A nie wiesz gdzie ??
0

#44 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 26 April 2007 - 13:56

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 02:47 PM napisał

A nie wiesz gdzie ??

Na BestBuy.com. Lepsze to niz samemu sobie je wymyslac.
0

#45 Użytkownik nie jest zalogowany   Fisher 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 182
  • Rejestracja: Tue, 24 Apr 07
  • Location:Wschowa

Napisano 26 April 2007 - 14:23

Użytkownik Ares_Real dnia Apr 26 2007, 02:56 PM napisał

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 02:47 PM napisał

A nie wiesz gdzie ??

Na BestBuy.com. Lepsze to niz samemu sobie je wymyslac.

Czy chcesz przez to powiedziec, ze ja niby te co ja podalem, to se je wymyslilem ??
0

#46 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 26 April 2007 - 15:04

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 03:23 PM napisał

Użytkownik Ares_Real dnia Apr 26 2007, 02:56 PM napisał

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 02:47 PM napisał

A nie wiesz gdzie ??

Na BestBuy.com. Lepsze to niz samemu sobie je wymyslac.

Czy chcesz przez to powiedziec, ze ja niby te co ja podalem, to se je wymyslilem ??

Nie, mialem na mysli to, ze sobie ich nie wymyslilem, tylko wzialem z innej strony. A ty skad masz swoje :blink:
0

#47 Użytkownik nie jest zalogowany   Fisher 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 182
  • Rejestracja: Tue, 24 Apr 07
  • Location:Wschowa

Napisano 26 April 2007 - 17:17

Użytkownik Ares_Real dnia Apr 26 2007, 04:04 PM napisał

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 03:23 PM napisał

Użytkownik Ares_Real dnia Apr 26 2007, 02:56 PM napisał

Użytkownik Fisher dnia Apr 26 2007, 02:47 PM napisał

A nie wiesz gdzie ??

Na BestBuy.com. Lepsze to niz samemu sobie je wymyslac.

Czy chcesz przez to powiedziec, ze ja niby te co ja podalem, to se je wymyslilem ??

Nie, mialem na mysli to, ze sobie ich nie wymyslilem, tylko wzialem z innej strony. A ty skad masz swoje :D

A ja se swoje tez se mam ze strony, se, panie :P ( A. Boczek :blink: )
0

#48 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 27 April 2007 - 12:09

http://www.superherohype.com/cgi-bin/image...-Man_3/The_Game Tu sa screeny z SM3 na PS3, Wii, Xbox 360 and Nintendo DS versions
0

#49 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 27 April 2007 - 14:07

Mam jeszcze filmik z gry SM3 czekajcie gdzies go tu mialem acha juz mam prosze bardzo http://www.superhero...ews.php?id=5455 xD
0

#50 Użytkownik nie jest zalogowany   Green 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 386
  • Rejestracja: Sun, 19 Mar 06
  • Gender:Male
  • Location:Pleszew
  • Interests:spider-man, kino, hip-hop, dziewczyny ;P

  Napisano 28 April 2007 - 13:14

Użytkownik Chmielek dnia Apr 27 2007, 03:07 PM napisał

go tu mialem acha juz mam prosze bardzo

2 posty pod zad tradycyjnie, "dziwna" skladnia zdania,
postaraj sie, Chmielku, pisac jakos normalnie, ok? :D

ps. dziekuje za linki :)
0

#51 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 28 April 2007 - 16:09

Spoko... A z tymi postami to sorki bo najpierw znalazlem zdjecia i nic nie wiedzialem o tym filmiku dopiero potem na niego wpadlem. Jeszcze raz sorki...
0

#52 Użytkownik nie jest zalogowany   blackcat 

  • Kocia włamywaczka
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 788
  • Rejestracja: Sun, 11 Sep 05
  • Location:Szczecin
  • Interests:black cat:bizuteria,itp.<br />AHAAAAA moje:D to komiksy (spiderman,catwoman),gry na kompa itp. :P

Napisano 29 April 2007 - 15:52

gre mozna sciagnac , gra w porzo tylko wysokie wymagania :D
0

#53 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 29 April 2007 - 16:49

Skoro demo Gothic'a 3 mi poszlo (ale ledwo, ledwo :D ) to moze i demo SM3 odpali :) Z RAMem sobie poradze, prcek tez uciagnie ale nie wiem czy GeForce FX5200 uciagnie... :D

Chmielek napisał:

Spoko... A z tymi postami to sorki bo najpierw znalazlem zdjecia i nic nie wiedzialem o tym filmiku dopiero potem na niego wpadlem. Jeszcze raz sorki...

Ah, ta rywalizacja o ilosc napisanych postów B)
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#54 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 30 April 2007 - 07:30

Demo SM3 z kad sciagnac ???
0

#55 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 30 April 2007 - 10:21

Na razie nie wiem nawet czy jest :P Szukaj na plytach dolaczonych do czasopism o grach komputerowych ;)
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#56 Użytkownik nie jest zalogowany   blackcat 

  • Kocia włamywaczka
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 788
  • Rejestracja: Sun, 11 Sep 05
  • Location:Szczecin
  • Interests:black cat:bizuteria,itp.<br />AHAAAAA moje:D to komiksy (spiderman,catwoman),gry na kompa itp. :P

Napisano 30 April 2007 - 11:17

mialem na mysli pelna wersje
0

#57 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 30 April 2007 - 15:11

A ja mialem na mysli DEMO ;]
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#58 Użytkownik nie jest zalogowany   GhostDog 

  • Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 8
  • Rejestracja: Thu, 15 Mar 07

Napisano 30 April 2007 - 15:34

Na tej stronie mozna sprawdzic czy nasz komp udzwignie nowego Spidera (z listy mozna wybrac tez wiele innych gier).
0

#59 Użytkownik nie jest zalogowany   Fisher 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 182
  • Rejestracja: Tue, 24 Apr 07
  • Location:Wschowa

Napisano 01 May 2007 - 07:06

Mi cwel nie pójdzie :/ !!
0

#60 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 01 May 2007 - 14:58

Mi tez nie pojdzie... =/
0

Udostępnij ten temat:


  • 47 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users