Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Bledy - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 6 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Bledy

#41 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 28 April 2007 - 22:10

Cytat

Zerknalem wlasnie na zaktualizowanego biosa Spider-Mana i...damn przeczytalem tylko od momentu "The Other" i musze przyznac ze cholernie minimalistyczny ten bios. Zwlaszcza biorac pod uwage jak istotne bylo/jest "The Other" w zyciu Parkera. Dlatego zdanie: "Ostatecznie Parker zmartwychwstal i wachlarz jego pajeczych mocy powiekszyl sie.", które podsumowuje cala transformacje Petera, powinno zawierac chyba troche wiecej informacji na temat tego wydarzenia, chociazby opis tego "powiekszonego wachlarza mocy".


Patrz wyzej w znaczniku Moce: Pajecza-sila, pajecza-szybkosc, pajeczy-zmysl, pajeczy chwyt (zdolnosc "przyklejania sie" do scian), pajecza-regeneracja (w tym calkowita regeneracja w kokonie). Po mutacji przez Królowa: produkcja organicznej sieci wypuszczanej z nadgarstków. Po zmartwychstaniu: widzenie w ciemnosci, reakcje wlosów na kierunek wiatru, wyczuwanie wibracji sieci, przyczepianie obiektów do swojego ciala oraz ukryte "zadla" umieszczone w przedramionach.

Nie wspominajac juz o linku z samymi mocami. Dlatego tez nie ma sensu powielac tego samego w biosie, skoro jest zupelnie osobny dzial o calej postaci.

Cytat

Rzuca sie tez w oczy akapit pomiedzy "the Other" a wydarzeniami w Stamford. najpierw caly bios jest w czasie przeszlym a tu nagle bang! i mamy czas terazniejszy, co dodatkowo powoduje ze informacje te sa nieprawdziwe, bo Pete juz nie pracuje w szkole:P Pomijajac juz czesc merytoryczna która nijak ma sie do tego co w tym czasie dzialo sie w zyciu Petera, zwlaszcza my favourite sentence: "Niezaleznie kto stanie na jego drodze, jaki plan obmysla jego najwieksi wrogowie i jaka jest geneza jego pajeczych mocy, prawdziwa sila Petera pochodzi nie od radioaktywnego pajaka, ale z bardziej trwalych zródel: poczucia odpowiedzialnosci wpojonej przez wujka Bena, niezachwianej wiary cioci May i milosci Mary Jane."

Ups, przepraszamy, to akapit ze starego biosa, który zapomnialem po prostu usunac. Dzieki za zwrócenie uwagi. A do zdania nie miej pretensji: zaczerpnalem je z Handbooka Marvela, ale rzeczywiscie teraz juz nie pasuje. Juz usunalem ten akapit.

Cytat

Na tym chyba zakoncze, bo chcialem tylko napomknac o problemie, a nie "wytarzac sie w nim".

Za kazde informowanie o bledzie jestesmy wdzieczni, bo tylko sprawia to, ze serwis staje sie lepszy.

Pozdrawiam
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#42 Użytkownik nie jest zalogowany   darth octavius 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 138
  • Rejestracja: Tue, 27 Sep 05
  • Interests:Star Wars, Spider-man, Batman

Napisano 05 May 2007 - 09:10

Kiedy próbuje wejsc na tak bardzo zachwalana przez Was megarecenzje SM3, pojawia mi sie blad 404. :D
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize
0

#43 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 05 May 2007 - 09:18

Link obrazkowy w Hot Evencie dziala, blad byl tylko w newsie. Juz poprawilem. Wielkie dzieki za uwage!!!
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#44 Użytkownik nie jest zalogowany   nightcrawler_13 

  • 8th wonder of the world
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 588
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Gdynia
  • Interests:Marvel, filmy, komiksy, rysowanie, granie, spanie...

Napisano 11 May 2007 - 18:54

Gdy klikam na obrazki w temacie ,,Powrót Venoma'', pojawia sie blad.
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
0

#45 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 11 May 2007 - 19:08

Użytkownik nightcrawler_13 dnia May 11 2007, 08:54 PM napisał

Gdy klikam na obrazki w temacie ,,Powrót Venoma'', pojawia sie blad.

W jakim temacie? Na forum? Podaj linka, jesli mozesz.
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#46 Użytkownik nie jest zalogowany   nightcrawler_13 

  • 8th wonder of the world
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 588
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Gdynia
  • Interests:Marvel, filmy, komiksy, rysowanie, granie, spanie...

Napisano 11 May 2007 - 19:18

http://www.spider-man.pl/index.php?action=...fullnews&id=396
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
0

#47 Użytkownik nie jest zalogowany   MAJKI 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 203
  • Rejestracja: Mon, 12 Sep 05
  • Gender:Male
  • Location:Compton

Napisano 11 May 2007 - 19:22

Przepraszam za to niedopatrzenie, blad juz naprawiony, dzieki za spostrzegawczosc :lol:
0

#48 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 23 May 2007 - 17:33

Wlasciwie to nie jest blad, a niedopatrzenie (a moze lenistwo Admina? ;P )

Chodzi o to, ze dzisiaj chcialem wyszukac na SMO pewnych informacji. Szukajac wyszukiwarki stwierdzilem, ze wcale jej tam nie ma! Jesli jej nie zauwazylem to musze byc slepy, bo przeszukalem dokladnie kazdy zakatek monitora!

Proponuje ja tam umiescic (no chyba ze jestem slepy), aby zóltodziobom bylo latwiej wyszukiwac info.

Jesli sie myle, i wyszukiwarka jest, to mi powiedzcie gdzie i skasujcie tego posta.

Pozdrawiam
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#49 Użytkownik nie jest zalogowany   MAJKI 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 203
  • Rejestracja: Mon, 12 Sep 05
  • Gender:Male
  • Location:Compton

Napisano 24 May 2007 - 11:06

Poki co nie mamy wyszukiwarki, trwaja prace nad nia. Kiedy zostanie uruchomiona trudno mi powiedziec, ale bedzie na pewno.
0

#50 Użytkownik nie jest zalogowany   paul095 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 598
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 05 July 2007 - 14:18

Maly blad jesli chodzi o buttony.
Kiedy klikam na ten z Batmanem, zostaje przeniesiony na strone poswiecona tematyka muzycznym:
http://www.batman.xp.pl/

zamiast na BatCave:
http://www.batcave.stopklatka.pl/
user posted image
user posted image
0

#51 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 05 July 2007 - 21:37

Użytkownik paul095 dnia Jul 5 2007, 04:18 PM napisał

Maly blad jesli chodzi o buttony.
Kiedy klikam na ten z Batmanem, zostaje przeniesiony na strone poswiecona tematyka muzycznym:
http://www.batman.xp.pl/

zamiast na BatCave:
http://www.batcave.stopklatka.pl/

Dzieki. Poprawione.
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#52 Użytkownik nie jest zalogowany   Jarek_K 

  • SCC member
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 272
  • Rejestracja: Wed, 03 May 06
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 06 July 2007 - 06:34

Najnowsza recenzja magazynu - ostatnie zdanie - brakuje literki w slowie na ;)
http://spider-man.pl/index.php?id=komiksy/...enzje/magazine3
0

#53 Użytkownik nie jest zalogowany   Oti 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 780
  • Rejestracja: Sat, 19 May 07
  • Gender:Male
  • Location:Cz?stochowa

Napisano 06 July 2007 - 08:17

nie chcialo mi sie czytac wczesniejszych stron wiec jezeli cos takiego juz bylo to przepraszam i prosze o usuniecie postu.

no wiec wchodze na forum, przeczytam wszystkie posty i wracam na strone glowna forum gdzie pokazuje mi ze sa jeszcze jakies nowe. dobra, wchodze no i okazuje sie ze ta sa te same ktore przed chwila czytalem. tyle ze ja otwieram kazdy dzial w nowej karcie i pozniej musze odwiedzic te tematy jeszcze ze 2-3 razy zeby przestalo mi pokazywac ze jest cos nowego, a jak wchodze w kazdy temat po kolei z jednego okna to wtedy jest ok ale strasznie dlugo zajmuje przeczytanie wszystkiego wtedy. mam nadzieje ze w miare zrozumiale to napisalem chociaz dopiero co wstalem :D

pzdr :*
0

#54 Użytkownik nie jest zalogowany   Spider-Nik 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 448
  • Rejestracja: Thu, 12 Jan 06
  • Gender:Male

Napisano 06 July 2007 - 09:07

Cytat

Najnowsza recenzja magazynu - ostatnie zdanie - brakuje literki w slowie na 
http://spider-man.pl/index.php?id=komiksy/...enzje/magazine3

Ten blad juz poprawilem.

A co do tego bledu:

Cytat

no wiec wchodze na forum, przeczytam wszystkie posty i wracam na strone glowna forum gdzie pokazuje mi ze sa jeszcze jakies nowe. dobra, wchodze no i okazuje sie ze ta sa te same ktore przed chwila czytalem. tyle ze ja otwieram kazdy dzial w nowej karcie i pozniej musze odwiedzic te tematy jeszcze ze 2-3 razy zeby przestalo mi pokazywac ze jest cos nowego, a jak wchodze w kazdy temat po kolei z jednego okna to wtedy jest ok ale strasznie dlugo zajmuje przeczytanie wszystkiego wtedy. mam nadzieje ze w miare zrozumiale to napisalem chociaz dopiero co wstalem

Niestety ja nie mam pojecia jak go rozwiazac.

Pozdro i dzieki za znalezienie bledów

0

#55 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 06 July 2007 - 09:10

Użytkownik Oti dnia Jul 6 2007, 09:17 AM napisał

nie chcialo mi sie czytac wczesniejszych stron wiec jezeli cos takiego juz bylo to przepraszam i prosze o usuniecie postu.

no wiec wchodze na forum, przeczytam wszystkie posty i wracam na strone glowna forum gdzie pokazuje mi ze sa jeszcze jakies nowe. dobra, wchodze no i okazuje sie ze ta sa te same ktore przed chwila czytalem. tyle ze ja otwieram kazdy dzial w nowej karcie i pozniej musze odwiedzic te tematy jeszcze ze 2-3 razy zeby przestalo mi pokazywac ze jest cos nowego, a jak wchodze w kazdy temat po kolei z jednego okna to wtedy jest ok ale strasznie dlugo zajmuje przeczytanie wszystkiego wtedy. mam nadzieje ze w miare zrozumiale to napisalem chociaz dopiero co wstalem :D

pzdr :*

To chyba bardziej problem firefoxa, tez tak mam gdy otwieram rózne tematy w innych kartach. Jesli chcesz, zeby to przestalo sie robic to albo ogladaj forum w jednym okienku, albo po przeczytaniu kazdego posta kliknij na dole forum "Zaznacz wszystkie posty jako przeczytane", wtedy przestana one pojawiac sie jako nieprzeczytane.
0

#56 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 06 July 2007 - 11:45

Ja tez tak mam i w IE i FireFoxie.
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#57 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 06 July 2007 - 11:51

W takim razie w IE tez trzeba ogladac forum w jednym okienku, albo po kazdym przeczytaniu dawac "Zaznacz posty jako przeczytane".
0

#58 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 06 July 2007 - 13:51

Acha bo ja tez mam tak ze moje posty nowe co napisale podswietla.
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#59 Użytkownik nie jest zalogowany   Jarek_K 

  • SCC member
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 272
  • Rejestracja: Wed, 03 May 06
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 11 July 2007 - 17:32

Hobgoblin chcac uciec z lupem przypadkowo odpala kilka dyniowych bomb.

Eeee... :blink: Spider powiedzial, ze to te male nanoboty nadgryzly glider.
0

#60 Użytkownik nie jest zalogowany   darth octavius 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 138
  • Rejestracja: Tue, 27 Sep 05
  • Interests:Star Wars, Spider-man, Batman

Napisano 13 July 2007 - 12:12

Kiedy w boisie Ultimate Harrego Osborna klikam na wyraz Hobgoblin pod koniec opisu, przenosi mnie na strone glówna.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize
0

Udostępnij ten temat:


  • 6 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users