Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Spider-Man na Polsacie - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Spider-Man na Polsacie Czyli kto ogladal po raz pierwszy?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Matrix Luthor 

  • Krypton League Master
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 9
  • Rejestracja: Sat, 22 Apr 06

Napisano 17 October 2006 - 08:32

Wczoraj (16.10.06) o 20:50 na Polsacie, z zazenowaniem przyznaje, obejrzalam "Spider-Mana" po raz pierwszy. Musze przyznac, ze film jako calosc bardzo mi sie podobal. Jedyny element, który totalnie mnie odrzucil, to kostium tego Zielonego Goblina (czy jakos tak), który wygladal iscie a'la Power Rangers :angry: No i Mary Jane... taka sobie przyznam szczerze. Poza tym - swietne efekty specjalne, dobra gra aktorska i swietna fabula - ot co! Tekst, który zapamietalam najbardziej i który totalnie mnie rozsmieszyl, to tekst lezacej w szpitalu cioci do Petera "Nie jestes przeciez Supermanem"... hehehe :) Film oceniam na 8/10! :D
Kto wczoraj takze widzial po raz pierwszy, a kto zrobil sobie powtórke z rozrywki (bo mysle, ze warto)?

P.s. - Wiem, wiem Dawidku zmyjesz mi glowe, bo mialam obejrzec ten film jakies pól roku temu :) Please forgive me :)
XXXX user posted image XXXX
user posted image
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Green 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 386
  • Rejestracja: Sun, 19 Mar 06
  • Gender:Male
  • Location:Pleszew
  • Interests:spider-man, kino, hip-hop, dziewczyny ;P

  Napisano 17 October 2006 - 12:05

Ja na obejrzenie jednyki po raz trzeci szykowalem sie okolo tydzien. Po obejrzeniu go w kinie ocenilem go na 5/10, a teraz zmienilem zdecydowanie zdanie i daje 7/10 :angry:
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   darth octavius 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 138
  • Rejestracja: Tue, 27 Sep 05
  • Interests:Star Wars, Spider-man, Batman

Napisano 17 October 2006 - 13:56

Ja tez wczoraj widzialem (nie caly, ale zawsze). Jedyne co mnie zdziwilo to tlumaczenie - lotnie goblina przetlumaczono jako "latawiec" :) No ale po tlumaczeniu X-menów (Rouge - Szelma, Wolverine - Wilk :angry: ) po Polsacie spodziewalem sie czegos gorszego.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Domator 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 17
  • Rejestracja: Mon, 16 Oct 06
  • Location:Wioska Gungan
  • Interests:KISS, Star Wars, komiks (Punisher, SPider-man), film, ksi±?ka (Bukowski, Beat Generation, fantastyka)...

Napisano 17 October 2006 - 14:20

Polsat znany jest ze "genialnych" tlumaczen :angry: Film mam na DVD wiec sobie Polsatowanie podarowalem, niemniej pierwsza czesc jest niezla, druga z kolei jest imho znacznie, znacznie gorsza.
WTEDY TYCH OD PORNOGRAFII ZEBRANO W KREMATORIUM
user posted image
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   zl_uu 

  • wazzup, nygga?
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 131
  • Rejestracja: Fri, 17 Feb 06
  • Location:Lublin

Napisano 17 October 2006 - 16:06

"Latawiec" imho sux. Inna sprawa, ze Polsat (usunmy z nazwy "pol", bo to nie polskie i dodajmy skrót od "antena" - "an" - i co wyjdzie? :angry: ) zamordowal klimat filmu sadystycznie i z premedytacja. Dubbing i glos lektora... juz wolalbym IVONE...

Enylej, sam film przestal mi sie juz tak podobac, tak jak pierwej. Jakis taki strasznie naiwny mi sie wydal i przehollywoodowany... (vide walka gg ze smanem...) Niemniej wciaz ze zniecierpliwieniem czekam na SM3.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 17 October 2006 - 17:28

Jasne, ze sobie przypomnialem jedyneczke i nie móglbym sobie odpuscic okazji zobaczenia filmiku ze Spiderkiem :) Co mnie jednak najbardziej zdenerwowalo to fakt, ze Polsat wielu zdan nie przetlumaczyl (choc to moze nawet lepiej, bo i w tlumaczeniu zdarzaly sie kwiatki). Brak tlumaczenia przydal sie tylko w jednej chwili: kiedy Goblin spiewal pioseneczke o pajaczku w rynnie, wreszcie mozna bylo posluchac to w oryginale i z usmiechem na ustach :angry: :)

Cytat

P.s. - Wiem, wiem Dawidku zmyjesz mi glowe, bo mialam obejrzec ten film jakies pól roku temu Please forgive me

Wybaczam :) :D :) Grunt, ze pokuta zostala odprawiona :)
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Matrix Luthor 

  • Krypton League Master
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 9
  • Rejestracja: Sat, 22 Apr 06

Napisano 18 October 2006 - 08:37

Użytkownik Dawidos dnia Oct 17 2006, 18:28 napisał

Wybaczam :angry: :) :) Grunt, ze pokuta zostala odprawiona :)

Dzieki o Panie SMO :D
Deklaruje chcec zobaczenia teraz drugiej czesci i czekam na trzecia :)
XXXX user posted image XXXX
user posted image
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Jackson 

  • Lokalny Gunganin
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 410
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05
  • Location:Wioska Gungan

Napisano 20 October 2006 - 09:54

Wlaczylem telewizor. Uslyszalem prolog w interpretacji Polsatu, wylaczylem i poszedlem czytac materialy na zajecia z Gatunków dziennikarskich
user posted image
Weso?y ?wir
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   _SetH_ 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 241
  • Rejestracja: Fri, 28 Oct 05
  • Gender:Male
  • Interests:Koks, dziwki, dziwki, koks.

Napisano 03 November 2006 - 23:41

Ja nie ogladalem na polsacie, bo nie ogladam polsatu chocby nie wiem co lecialo, a film z reszta i tak znam na pamiec, kazda scene, kazde zdanie, kazde slowo... Juz dawno przesalem liczyc ile razy go ogladalem. A po tym co czytam na temat polsatowskiego tlumaczenia to sie ciesze, ze nie ogladam tej stacji. Ot co.
Dołączona grafika
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   MAJKI 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 203
  • Rejestracja: Mon, 12 Sep 05
  • Gender:Male
  • Location:Compton

Napisano 16 November 2006 - 20:22

A ja sie wlasnie dowiedzialem ze lecial :D
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Mack 

  • Krypton League Member
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 79
  • Rejestracja: Sun, 23 Apr 06
  • Location:Ustro?
  • Interests:Komiksy, Superman, Smallville, Green lantern, Gry PC, Star Wars...

Napisano 27 November 2006 - 21:49

Nie nie absolutnie. Spider-mana widzialem jak tylko pojawil sie u mnie kumpel z kinówka. Niestety przyznaje sie bez bicia nie bylem an tym w kinie ---wybaczcie (do teraz tego zaluje). Oczywiscie blad zrobilem totalny ogladajac kinówke na której wiekszosc bylo zamazane ale i tak podnieta byla okropna ...bosh jak to dawno bylo...1 spider-man myslazlem sobie w koncu zobaczylem ten film. Potem jak obejrzalem w dobrej jakosci (juz z wypozyczalni DVD) to o wiele bardziej jeszcze mi sie spodobal. Film jest poprostu jeden z niewielu pieknych filmów o superbohaterach.



Cytat

Kto wczoraj takze widzial po raz pierwszy, a kto zrobil sobie powtórke z rozrywki (bo mysle, ze warto)?




A Polsat ---tak widzialem w gazecie ale Mack nie ludzil sie gdyz i tak tego kanalu nie posiada ;) i uwazam, ze ludzie w Afryce maja wiecej kanalów odemnie. (Mam tylko TvP1 i 2 --fajnie co nie :( -- dlatego tv w ogóle nie ogladam. A pozatym nawet gdybym mial to i tak lektor polski by mnie pewnie dobil wiec sobie daruje wole wersje oryginalna po raz n-ty obejrzec :o --Mimo to ciesze sie, ze puscili pewnie i tak juz kazdy mial okazje zobaczyc ;) ale nie wszyscy. Teraz byl dostepny publicznie ;)
user posted image
Fanów serialu Smallville zapraszam na: http://www.smallville.com.pl/
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   SpideyFan 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 34
  • Rejestracja: Thu, 05 Jul 07

Napisano 28 August 2007 - 13:49

4 wrzesnia o godzinie 20.55 poleci Spider-Man na Polsacie. mogliby wreszcie puscic Spider-Mana 2 :P
AMD Athlon 64 3800+ x2 AM2

1024MB DDR2 GoodRam

nVidia GeForce 8500 GT 256MB Shader Model 4.0
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 28 August 2007 - 14:42

Użytkownik SpideyFan dnia Aug 28 2007, 03:49 PM napisał

4 wrzesnia o godzinie 20.55 poleci Spider-Man na Polsacie. mogliby wreszcie puscic Spider-Mana 2 :P

Wczoraj jak ogladalem "Desperado" równiez to odkrylem :P

Pierwszego Spider-Man'a puscili 3 lata po premierze kinowej, wiec prawdopodobnie SM2 mozemy spodziewac sie w tym albo przyszlym roku.
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   Green 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 386
  • Rejestracja: Sun, 19 Mar 06
  • Gender:Male
  • Location:Pleszew
  • Interests:spider-man, kino, hip-hop, dziewczyny ;P

  Napisano 28 August 2007 - 16:03

No to zes sie, Qbas, obudzil. Stare temaciwo dosc to jest :P

A wlasnie- na ramówke Polsatu juz zapowiedzieli znów Spider-man'a <lol>

Okladziocha SuperTele:
KLIK! (zmianka o S-m)
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   QbaS 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1150
  • Rejestracja: Fri, 26 Aug 05
  • Gender:Male

Napisano 28 August 2007 - 17:43

Użytkownik Green dnia Aug 28 2007, 06:03 PM napisał

No to zes sie, Qbas, obudzil. Stare temaciwo dosc to jest  :P

Wiem, ze to stary temat...

Green napisał:

A wlasnie- na ramówke Polsatu juz zapowiedzieli znów Spider-man'a <lol>

Wlasnie to mialem na mysli mówiac " Wczoraj jak ogladalem "Desperado" równiez to odkrylem" :P Nie pisalem o poprzedniej emisji SM :P
"Capoeira jest dla mężczyzn, kobiet i dzieci. Jedynymi, którzy nie powinni się jej uczyć są ci, którzy nie chcą." - Mestre Pastinha
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Finsternis 

  • TeUFeL - Herr der Höllen
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1755
  • Rejestracja: Tue, 21 Jul 09
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko

Napisano 31 August 2009 - 07:33

Zgodnie z newsem na storonie będzie powtórka Spider-man. Jeżeli dodamy jeden z ostatnich newsów to wyjdzie nam że POLSAT chce wyemitować całą Trylogię Spidera....cóż gdyby nie te reklamy....ale i tak obejrzę..:)

3 Września / Spider-man 1
6 Pażdziernika / Spider-man 2
idąc za ciosem 3 bądz 6 Lisopad / Spider-man 3 zgodnie z newsem z SMO

Zobaczymy....będzie pajęcza jesień

Edit: Ha ha ha A nie mówiłem...:) Spider w POLSAT
Zapraszam na bloga http://kolekcja-fins...is.blogspot.com - codziennie nowe wpisy :)

Dołączona grafika
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   darth_konio 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1105
  • Rejestracja: Thu, 02 Apr 09
  • Gender:Male

Napisano 06 September 2009 - 21:47

Fajnie, że zapuszczą "pająki" w tv, ale i tak wątpię, że obejrzę na polsacie ten film, bo 1/3 to reklamy będą a to jest dość irytujące zjawisko:)
Uśmiech kosztuje mniej niż elektryczność, a daje więcej światła;D
watch Knife in the water saga
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   saito 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 199
  • Rejestracja: Mon, 01 Jan 07

Napisano 07 September 2009 - 05:41

Powiedziałbym że 1/2 to reklamy + 7 minut lotta.
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Finsternis 

  • TeUFeL - Herr der Höllen
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1755
  • Rejestracja: Tue, 21 Jul 09
  • Gender:Male
  • Location:Brzesko

Napisano 07 September 2009 - 11:08

Ja zawsze w trakcie reklam to papierosek i jak wracam to jeszcze z 3 reklamy oglądnę i po kłopocie. Nie przeszkadza mi.
Zapraszam na bloga http://kolekcja-fins...is.blogspot.com - codziennie nowe wpisy :)

Dołączona grafika
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   daniello32 

  • Jedi Knight
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 753
  • Rejestracja: Sat, 29 Mar 08
  • Gender:Male
  • Location:Opoczno

Napisano 07 September 2009 - 11:55

Spiderka pierwszego obejrzałem, ale reklamy są naprawdę dobijające.Jak po LOTTO dali jeszcze z 5-8 minut reklam, to się powiesić chciałem.Zapowiada się fajna jesień ze Spider-Manem.

Wiecie, kim jestem?
Panem własnego losu.
Wszystkie błędy popełniłem bez niczyjej pomocy.

Spider-Man
0

Udostępnij ten temat:


  • 2 stron +
  • 1
  • 2
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users