Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Zapowiedzi - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 11 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Zapowiedzi Komiksy z USA

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   Trawel 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 106
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 24 August 2005 - 07:58

Hellooooo !
Wiem, ze forum narazie nie dziala, ale nie przeszkodzi nam to pogadac na temat komiksów, prawda ?
Przedewszystkim, to potrzeba tego:
(Nie znalazlem na wrzesien i paĽdziernik)
Listopad

Co tam robi Morlun ?!
user posted image
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   paul095 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 598
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

  Napisano 24 August 2005 - 09:11

Pod tym adresem mozna znalezc informacje na temat komiksów ze Spider-manem na sierpien, wrzesien i paÄ˝dziernik;http://www.samruby.c...ws/previews.htm

Co do zapowiedzi na Listopad to rzeczywiscie powrót Morluna(oby tylko tego nie schrzanili :() to jak na razie najwazniejsze wydarzenie listopada. Jest to kontynuacja crossoveru THE OTHER który jak zauwazycie obejmuje i Amazing i Marvel Knight oraz nowea serie FRIENDLY NEIGHBORHOOD SPIDER-MAN (tam tez zaczyna sie jego poczatek). Na razie jednak trzeba czekac na dalszy rozwój wypadków az do Pazdziernika :( .
user posted image
user posted image
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 24 August 2005 - 12:53

I tak raczej te tematy zostana usuniete ale whatever...
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Trawel 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 106
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 24 August 2005 - 13:24

A po co usuwac ?

Tak sobie mysle, ze Marvel chyba stawia Straczynskiego na róni z Morrisonem, skoro tak sama chce postapic z ich runami(Wyjasniam: Gdy Morrison odszedl to zaraz Austen, Claremonth i Bedant dorwali sie do tego co zrobil i rozwalili w drobny mak).
Innymi slowy, jestem sceptycznie nastawiony pod powrotu Morluna, ani do jakiego kolwiek powrotu.

I przy oakzji: Kraza pltki, ze ci których ozywiono w House of M pozostana zywi po zakonczeniu crossoveru.
Innymi slowy: Wskrzesza wujka Bena i Gwen, oraz jej ojca :(
Oby to sie nie sprawdzilo.
user posted image
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   paul095 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 598
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

  Napisano 24 August 2005 - 14:48

Cytat

I przy oakzji: Kraza pltki, ze ci których ozywiono w House of M pozostana zywi po zakonczeniu crossoveru.
Innymi slowy: Wskrzesza wujka Bena i Gwen, oraz jej ojca
Oby to sie nie sprawdzilo.


Oby to sie nie sprawdzilo bo nawet jesli wróca do zycia to i tak pewnie niedlugo potem ich na powrót usmierca. :( Dlatego nie ma to zadnego sensu.
user posted image
user posted image
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Dengar 

  • Man Without the Fear
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 109
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 24 August 2005 - 19:44

Ja osobiscie czekam na mini historie Spider-Man: The Other, w której jak kazdy zapewne juz wie powróci jeden z najdziwniejszych przeciwników Pajaka, Morlun. Jako ze ma to byc rozlozone na trzy serie, mam nadzieje, ze podniesie to walory marniejacego dotychczas Marvel Knights Spider-Man. Biorac pod uwage jak ciezkim przeciwnikiem jest Morlun szykuje sie naprawde ostre mordobicie, co na pewno wniesie duzo akcji, fabula zapewne bedzie ciekawa. No cóz? Nic innego, tylko czekac.



How long can any man figth the darkness before he finds it in himself .... Spider-Man 3
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 25 August 2005 - 09:15

Użytkownik Trawel dnia Aug 24 2005, 14:24 napisał

A po co usuwac ?

Tak sobie mysle, ze Marvel chyba stawia Straczynskiego na róni z Morrisonem, skoro tak sama chce postapic z ich runami(Wyjasniam: Gdy Morrison odszedl to zaraz Austen, Claremonth i Bedant dorwali sie do tego co zrobil i rozwalili w drobny mak).
Innymi slowy, jestem sceptycznie nastawiony pod powrotu Morluna, ani do jakiego kolwiek powrotu.

I przy oakzji: Kraza pltki, ze ci których ozywiono w House of M pozostana zywi po zakonczeniu crossoveru.
Innymi slowy: Wskrzesza wujka Bena i Gwen, oraz jej ojca :)
Oby to sie nie sprawdzilo.

Stary, prosze Cie - popracuj nad pisownia bo ciezko sie czyta Twoje posty.

A plotki jak plotki... Bardzo watpie by Ben, Gwen i jej ojciec zostali, najwyzej umra w normalnym swiecie jeszcze raz i tyle. Na jednej z okladek The Other: Evolve or Die Spider-man krzyczy nad grobem Bena.

Co do marnego poziomu MK to sie tak nie ciesz Dengar. W paÄ˝dzierniku historie The Other: Evolve or Die we wszystkich trzech seriach bedzie pisal Peter David, to dobry scenarzysta ale w listopadzie we wszystkich trzech seriach ta historie bedzie pisal Reginald Hudlin. Tak, to ten miesiac w którym pojawi sie Morlun. Mysle, ze co miesiac bedzie zmienial sie scenarzysta ale nie wiadomo jeszcze kto bedzie pisal w grudniu i styczniu. Mogli dac jeden miesiac tej serii Bendsiowi, Millarowi albo Straczynskiemu... Ale cholera wie, moze ktos tam na górze nas kocha.
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 05 September 2005 - 16:33

Kurde a ja znowu przepuscilem pare numerów serii USM :/

Fajna okladke ma MK Spider-man # 20, no i USM szykuje sie Silver Sable i Omega red :]
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   Dengar 

  • Man Without the Fear
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 109
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 05 September 2005 - 16:51

A co do serii The Other, to mam nadzieje ze do walki Pajaka z Morlunem nie wmieszaja sie czlonkowie Avengers.



How long can any man figth the darkness before he finds it in himself .... Spider-Man 3
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 06 September 2005 - 10:03

Mi wogóle nie pasuje Wolverine i Spider w skladzie New Avengers :/
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 06 September 2005 - 14:20

Użytkownik timgrayson dnia Sep 6 2005, 11:03 napisał

Mi wogóle nie pasuje Wolverine i Spider w skladzie New Avengers :/

To szkoda, bo to jeden z lepszych komiksów z Pajakiem. ;]
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 22 September 2005 - 07:19

Wystepuje w kilku wlasnych seriach kiedy on ma czas na wystepy w Anengers'ach ?
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 22 September 2005 - 15:18

A tam, takie szczególy. Mnie tam takie rzeczy nie draznia nie mówiac o tym, ze miesiac ma 30-31 dni (przewaznie) wiec spokojnie w tych 5-6 seriach moze wystapic.
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 22 September 2005 - 15:50

Kazdy lubi jak lubi ale zawsze bylo ze Wolverine jest w skladzie X-Men a Spider-man sam :unsure:
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 22 September 2005 - 16:06

Użytkownik timgrayson dnia Sep 22 2005, 16:50 napisał

Kazdy lubi jak lubi ale zawsze bylo ze Wolverine jest w skladzie X-Men a Spider-man sam :unsure:

Spider-man byl czlonkiem Avengers. ;] (nie mowie o NA)

BTW, Zapowiedzi na Grudzien!
Zapowiedzi
Najbardziej ciekawi ponownie The Other. Spider-man w ciezkim stanie i (na to wyglada) chowa sie w kokonie. (?) "Kiedy kokon sie rozpadnie to co sie pojawi moze was zaskoczyc!" - glosi napis przy ostatnim numerze The Other. Co sie stanie ze Spider-manem?
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   paul095 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 598
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 22 September 2005 - 17:54

Cytat

Najbardziej ciekawi ponownie The Other. Spider-man w ciezkim stanie i (na to wyglada) chowa sie w kokonie. (?) "Kiedy kokon sie rozpadnie to co sie pojawi moze was zaskoczyc!" - glosi napis przy ostatnim numerze The Other. Co sie stanie ze Spider-manem?


To rzeczywiscie ciekawe, ale mozemy byc spokojni, póki Spider-man przynosi zyski to raczej go nie usmierca. :unsure:
P.S.
Pod tym adresem mozna znalezsc fragmenty komiksów; FRIENDLY NEIGHBORHOOD SPIDER-MAN #1, GHOST RIDER #2 (OF 6) oraz MARVEL MONSTER: WHERE MONSTERS DWELL .

http://www.newsarama.com/marvelnew/Oct_pre...ctpreviews.html
user posted image
user posted image
0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 15 December 2005 - 09:02

http://www.comicbookresources.com/news/new...tem.cgi?id=6326

Zapowiedzi na Marzec 2005

w serii USM pojawila sie nowa postac :D

Sporo tez w tym miesiacu bedzie Black Cat :D
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   paul095 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 598
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05

Napisano 15 December 2005 - 15:14

A poza tym od 23 numeru Marvel Knights: Spider-Man Reginalda Hudlinego i Billego Tana zastapia Roberto Aguirre-Sacasa i Angel Medina. :D

Poza tym w Ultimate Spider-Man #90 ma pojawic sie Ultimate Vulture.

Bedzie ciekawie i (oby) lepiej.
user posted image
user posted image
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 15 December 2005 - 15:45

U Vulture ofszem

Pojawi sie takze Kitty Pryde z X-Men :D
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 15 December 2005 - 17:08

Użytkownik paul095 dnia Dec 15 2005, 17:14 napisał

A poza tym od 23 numeru Marvel Knights: Spider-Man Reginalda Hudlinego i Billego Tana zastapia Roberto Aguirre-Sacasa i Angel Medina. :D

Poza tym w Ultimate Spider-Man #90 ma pojawic sie Ultimate Vulture.

Bedzie ciekawie i (oby) lepiej.

Poza tym w tej serii zacznie sie cos dziac z wrogami Spider-Mana posiadajacymi zwierzecy genom takimi jak Lizard. Cos co dotyczy totemistycznych mocy. Czyzby wiec totem dotykal nie tylko Spider-Mana, ale równiez jego przeciwników. Zobaczymy :D
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

Udostępnij ten temat:


  • 11 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users