Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Essential Spider-Man - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 8 stron +
  • « Pierwsza
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Essential Spider-Man Polska wersja by Mandragora

#121 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 01 July 2007 - 10:51

Na poczatek: Sorry za dwa posty pod rzad ale chce aby ten post byl widoczny.

A wiec tak bo przejrzeniu go biore wniosek, ze ten Ess najbardziej poswiecony jest Green Goblinowi. A Green Goblin to mój ulubiony antybohater. Fajny jest komiks o Zuku i o depresji Spider-Man'a. Normalna okladka, dzuzo do czytania. A i te Annualy zawieraja mniej stron bo 20 chyba ucieli z nich troche :D . No ale cóz. Mniej jest bledów ortografczno-gramatycznych, fajna historia/bibliografia Spider-Man'a na poczatku i koncu.


Poprostu warto bylo.
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#122 Użytkownik nie jest zalogowany   Wookie 

  • The Dark Jedi Knight
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Moderator
  • Postów 1191
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male

Napisano 01 July 2007 - 17:58

Moim zdaniem drugi essential Spidera jest lepszy niz pierwszy. Oczywiscie trzeba brac pod uwage to, ze w pierwszym sa zawarte fundamentale wydarzenia i ze jest to pierwowzór jednak do mnie bardziej przemawiaja te coraz bardziej zlozone i ambitne historie jak w tomie drugim. Warto tez zauwazyc jak bardzo poprawil sie styl rysowania Steve'a Ditko od pierwszego numeru no i mamy tez rysunki Johna Romity. Nareszcie pojawia sie Gwen, MJ oraz Harry i Norman, a najlepsze sa wlasnie historie z Green Goblinem.

0

#123 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 01 July 2007 - 18:03

Tak najlepsze sa z GG i jest ich najwiecej. :)
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#124 Użytkownik nie jest zalogowany   Szyna 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 154
  • Rejestracja: Wed, 11 Apr 07
  • Location:Katowice
  • Interests:Pilka Nozna,Hip Hop,Spider-Man

Napisano 06 July 2007 - 13:03

Bardzo ucieszylo moje oko gdy zobaczylem wreszcie Gwen a takze Osbornów. Swietne przede wszystkim historia z Doctorem Octopusem i rzecz jasna nalezaca do klasyki historia z Green Goblinem ,ze zdemaskowaniem Spidera.Dodatkowym atutem tego Essa sa wreszcie rysunki Romity,bardzo mi sie podobaja. Jednym slowem bardzo dobry ESS
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupe?nie Ci nie idzie user posted image
0

#125 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 06 July 2007 - 13:45

Tak historia z Ockiem fajna Szyna przeczytales juz calego???
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#126 Użytkownik nie jest zalogowany   Szyna 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 154
  • Rejestracja: Wed, 11 Apr 07
  • Location:Katowice
  • Interests:Pilka Nozna,Hip Hop,Spider-Man

Napisano 06 July 2007 - 13:49

Tak przeczytalem calego.Zajelo mi to dosc szybko (niestety) bo tylko 2 Dni,jesli masz jakies pytania to pisz.
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupe?nie Ci nie idzie user posted image
0

#127 Użytkownik nie jest zalogowany   Gokufan 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 15
  • Rejestracja: Fri, 27 Jul 07

Napisano 07 August 2007 - 19:55

Hej people, ja mam taki jedno pytanko :) Iteresuje mnie kupienie Essentiala, no i chcialem sie spytac, czy to dokladnie te same rysunki z pierwszych TASM (poza tym ze czarnobiale), no i czy jakiekolwiek kadry wycieto? Bo mi by zalezalo jak by bylo wszystko idealnie tak samo :)
0

#128 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawcio 

  • Weteran SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1169
  • Rejestracja: Sun, 18 Sep 05
  • Location:Gotham/Arkham

Napisano 08 August 2007 - 06:53

Róznica polega tylko i wylacznie na braku kolorów :) Po za tym jest wszystko tak samo.


http://swiatoobserwator.blogspot.com/ -Zapraszam na Światoobserwatora.
0

#129 Użytkownik nie jest zalogowany   Gokufan 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 15
  • Rejestracja: Fri, 27 Jul 07

Napisano 08 August 2007 - 07:46

Ahh to dobrze, w takim razie raczej kupie Essentiala. Zniechecilbym sie, gdyby cos zedytowali :)
0

#130 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 06 October 2007 - 20:20

Menelozo, zdecydowanie nie (moim zdaniem)

Kupilem dzis 2 Tom Essa szkoda ze nie mam pierwszego a co do drugiego to mam pytanie: przejrzalem go ale nigdzie nie widzialem Mary Jane. Nie ma jej tam ???
0

#131 Użytkownik nie jest zalogowany   deadpool92 

  • You can say TOXIN!
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 455
  • Rejestracja: Wed, 26 Jul 06

Napisano 06 October 2007 - 21:08

Jest... Chyba w numerze z Rhino... Jestem juz przy lekturze 3 tomu i nie za bardzo pamietam, ale tak mi sie zdaje.
user posted image
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
0

#132 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 07 October 2007 - 06:58

Dzieki Deadpool, szkoda tylko ze pojawia sie praktycznie pod koniec tego tomu. Jestes przy lekturze 3 tomu, to jest juz 3 Tom ??
0

#133 Użytkownik nie jest zalogowany   deadpool92 

  • You can say TOXIN!
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 455
  • Rejestracja: Wed, 26 Jul 06

Napisano 07 October 2007 - 09:29

Tzn. W Polsce jeszcze nie ma, ale ja zamówilem se ze Stanów.(tam jest juz z 8 tomów) ;)
user posted image
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
0

#134 Użytkownik nie jest zalogowany   Nuriel 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 33
  • Rejestracja: Sat, 09 Sep 06

Napisano 07 October 2007 - 10:52

Użytkownik Chmielek dnia Oct 6 2007, 09:20 PM napisał

Kupilem dzis 2 Tom Essa szkoda ze nie mam pierwszego a co do drugiego to mam pytanie: przejrzalem go ale nigdzie nie widzialem Mary Jane. Nie ma jej tam ???

cytuje za marveldirectory.com, zródla czesto obszerniejszego, niz oficjalna storna Marvela ;)

Mary Jane Watson-Parker
First Appearance: (first mentioned) AMAZING SPIDER-MAN #15, (first appeared, but with face unrevealed) AMAZING SPIDER-MAN #25, (face revealed) AMAZING SPIDER-MAN #42
0

#135 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 14 October 2007 - 09:07

Wie moze ktos kiedy wyjdzie 3 Tom Essa ??
0

#136 Użytkownik nie jest zalogowany   rzadlo 

  • master of pokemon
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 741
  • Rejestracja: Mon, 31 Oct 05
  • Gender:Male

Napisano 14 October 2007 - 12:30

Zakladam, ze w 2008 roku :) ;).
Jak wszystko dobrze pójdzie to pewnie w okolicach kwietnia albo czerwca/lipca.
<a href="http://spider-man.pl" target="_blank"><img src="http://spider-man.pl/banners/banner05.gif" border="0" class="linked-sig-image" /></a>
<a href="http://komiksynaekranie.com/" target="_blank"><img src="http://www.komiksynaekranie.com/banners/komiksynaekranie_ban02.png" border="0" class="linked-sig-image" /></a>
0

#137 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 17 October 2007 - 14:55

Użytkownik rzadlo dnia Oct 14 2007, 02:30 PM napisał

Zakladam, ze w 2008 roku :D B).
Jak wszystko dobrze pójdzie to pewnie w okolicach kwietnia albo czerwca/lipca.

O Matko... Ile czekania ;p
0

#138 Użytkownik nie jest zalogowany   deadpool92 

  • You can say TOXIN!
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 455
  • Rejestracja: Wed, 26 Jul 06

Napisano 17 October 2007 - 21:54

No... Ja nie wiem... Mnie strasznie Mandra ostatnio denerwuje... Najpierw sie rzucaja na gleboka wode a potem nie potrafia wydac wszystkiego co jest w planach( 2 miesiac opóznienia Essa X-Men- Na Pajaka juz nie czekam, bo postanowilem sprowadzac z USA)...Porazka...
user posted image
"IF YOU ARE MY FATHER, CARNAGE...WHO'S MY MOTHER"-Toxin
0

#139 Użytkownik nie jest zalogowany   Glozyniok 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 123
  • Rejestracja: Fri, 14 Sep 07
  • Location:Radlin
  • Interests:Jazda na deskorolce , CHELSEA i Spider

Napisano 25 December 2007 - 18:29

Kurcze chcialbym po polsku ess vol 6 ;/;/;/ ale czy on w ogole bedzie kiedys po polsku ??
user posted image
0

#140 Użytkownik nie jest zalogowany   Stachu-Man 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 282
  • Rejestracja: Wed, 30 Apr 08
  • Location:Skar?ysko-Kamienna
  • Interests:Sport Komiksy Rysunek Film

Napisano 14 September 2008 - 08:27

Przykro mi to stwierdzic ,ale z Essami trzeba sie pozegnac ... To nawet nie do konca wina Mandry tylko tego ,ze aktualnie w Polsce zainteresowanie komiksami nie jest wystarczajaco duze . Mnie to juz wgniótl w ziemie pomysl z zeszytówkami Penishera po 20 stron za 8 zl :D Przeogromna przesada , moze w USA jakos by sie to sprzedawalo w przeliczeniu na dolary (chyba nawet tak jest) ale nie w Polsce .
user posted image
user posted image
0

Udostępnij ten temat:


  • 8 stron +
  • « Pierwsza
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users