Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: [Kupie]Filmy z Pani Domu - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

[Kupie]Filmy z Pani Domu

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   River 

  • 1d.fr.pl
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 378
  • Rejestracja: Sun, 21 May 06
  • Location:Ruda Sl.
  • Interests:Komiksy,Sport

Napisano 03 June 2006 - 20:16

Kupie filmy Spidey'a z Gazety Pani Domu. Cena do Uzgodnienia. Kontaky gg:3186800
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   Roach 

  • ziomek witruwiański
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 387
  • Rejestracja: Sun, 02 Oct 05
  • Location:Gdynia

Napisano 03 June 2006 - 22:06

www.allegro.pl
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 04 June 2006 - 06:41

ja je mam ale nie sprzedam moge wam tyle powiedziec ze trzeba bylo sobie kupic jak byly w pani domu
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   zl_uu 

  • wazzup, nygga?
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 131
  • Rejestracja: Fri, 17 Feb 06
  • Location:Lublin

Napisano 04 June 2006 - 07:20

Padamy na twarze przed twoja swiatloscia, o wyrocznio!
0

#5 Użytkownik nie jest zalogowany   River 

  • 1d.fr.pl
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 378
  • Rejestracja: Sun, 21 May 06
  • Location:Ruda Sl.
  • Interests:Komiksy,Sport

Napisano 04 June 2006 - 10:07

a ma Ktos do sprzedania bo na allegro nie znalazlem zadnej satysfakcjunojacej mnie oferty.
0

#6 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 05 June 2006 - 17:20

ZA TYDZIENƒ BEDIE W PANI DOMU SPIDER-MAN KONTRA DAREDEVIL
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#7 Użytkownik nie jest zalogowany   Green 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 386
  • Rejestracja: Sun, 19 Mar 06
  • Gender:Male
  • Location:Pleszew
  • Interests:spider-man, kino, hip-hop, dziewczyny ;P

  Napisano 05 June 2006 - 18:25

znowu?? :huh: :)
0

#8 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 06 June 2006 - 06:42

TAK NIE TEN KTO NIE MA SOBIE KUPI
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#9 Użytkownik nie jest zalogowany   zl_uu 

  • wazzup, nygga?
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 131
  • Rejestracja: Fri, 17 Feb 06
  • Location:Lublin

Napisano 06 June 2006 - 12:47

wlasnie! sluchaj sie go, to nie bedziesz musial potem dawac ogloszen na forum o kupnie tych odcinków!

btw. gdybym bym adiminem, to u mnie mialbys bana za pisanie CAPS-LOCKIEM
0

#10 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 16 March 2007 - 16:50

Czy z filmami jest tylko lektor czy napisy tez?
0

#11 Użytkownik nie jest zalogowany   Rafcios 

  • Game User
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 649
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Katowice
  • Interests:Komiksy, lego, filmy, gry.

Napisano 16 March 2007 - 17:27

Ale chodzi ci o Spider-Man TAS na plytach który byl do kupienia w Pani Domu to jest tylko lektor. Ale jesli chodzi ci o filmy to tez w kinie i na Dvd jest tylko Lektor.
Rafcios rz?dzi Kumalski ? xD
user posted image
0

#12 Użytkownik nie jest zalogowany   MAJKI 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 203
  • Rejestracja: Mon, 12 Sep 05
  • Gender:Male
  • Location:Compton

Napisano 23 March 2007 - 23:29

Ja mam pierwsza plytke, moge sprzedac. Podaj cene pogadamy :)
0

#13 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 21 April 2007 - 20:23

Czy moglibyscie podac liste plyt?




P.S. prosze o natychmiastowa odpowiedz
0

#14 Użytkownik nie jest zalogowany   nightcrawler_13 

  • 8th wonder of the world
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 588
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Gdynia
  • Interests:Marvel, filmy, komiksy, rysowanie, granie, spanie...

Napisano 22 April 2007 - 06:41

-Spider-Man kontra Dock Ock
-Daredevil kontra Spider-Man
-Powrót zielonego goblina
-Klatwa jadu
-Ostateczny pojedynek
-Zagrozeni przyjaciele
-partnerzy w akcji
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
0

#15 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 22 April 2007 - 07:10

co sadzicie o tym?

Tylko ten koles ma sporo negatywów.
0

#16 Użytkownik nie jest zalogowany   Revan 

  • Jedi Council
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 870
  • Rejestracja: Tue, 25 Jul 06
  • Gender:Male
  • Interests:Star Wars, muzyka klasyczna, Gry, MARVEL, filmy, militaria, historia

Napisano 22 April 2007 - 07:55

Ja wiem, 6neg na 163poztyw to duzo?
Swoja droga caly TAS mozna zassac z internetu, no ale jak ktos chce miec fikusne pudelko i plyte z obrazkiem spidey'ego no to musi kupic:]
"Savior, conqueror, hero, villain. You are all things Revan... and yet you are nothing. In the end you belong to neither the light nor the darkness. You will forever stand alone."- Darth Malak

0

#17 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 22 April 2007 - 08:43

Mogliby je jeszcze raz dodac do gazety. Wtedy na pewno bym kupil. Moze ktos z was chcialby sprzedac?
0

#18 Użytkownik nie jest zalogowany   Szyna 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 154
  • Rejestracja: Wed, 11 Apr 07
  • Location:Katowice
  • Interests:Pilka Nozna,Hip Hop,Spider-Man

Napisano 26 May 2007 - 09:47

Jesli kogos to interesuje to mam plytke pt "Zagrozeni przyjaciele" jakby ktos chcial,odezwijcie sie do mnie na gg 1668707
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupe?nie Ci nie idzie user posted image
0

#19 Użytkownik nie jest zalogowany   Sk8ter 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 123
  • Rejestracja: Tue, 22 May 07
  • Location:Okolice Kalisza

Napisano 18 June 2007 - 11:55

Dla kogos kto by chcial kupic zauwazylem na Allegro http://www.allegro.pl/item203851068_spider..._po_polsku.html
user posted image
0

#20 Użytkownik nie jest zalogowany   Jack O'Lantern 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 108
  • Rejestracja: Tue, 16 Jan 07

Napisano 18 June 2007 - 13:38

Użytkownik mati dnia Apr 22 2007, 09:43 AM napisał

Mogliby je jeszcze raz dodac do gazety. Wtedy na pewno bym kupil. Moze ktos z was chcialby sprzedac?

ej przeciez to wlasnie jest w Pani domu-plytka z Tombtonem
0

Udostępnij ten temat:


Strona 1 z 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

2 User(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users