Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Ultimate Spider-Man - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 34 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Ultimate Spider-Man

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 30 August 2005 - 20:59

Użytkownik Micromic dnia Aug 30 2005, 20:53 napisał

Użytkownik Filippek dnia Aug 30 2005, 11:36 napisał

A ten Beetle to kto to?

Mozesz takze powalczyc z nim w grze the amazing spider-man: lethal foes wydanego na platforme super nintendo. Jesli nie zdobedziesz gry, mozna poszukac romu w i-net'cie, ale wtedy muszisz pamietac, zeby usunac gre po 24 godzinach.

Tyle , ze ten beetle z lf to calkiem inny koles niz ten z USM.....porównaj se ich na obrazku ;/
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 31 August 2005 - 11:03

Zapewne dlatego, ze ten Beetle jest z Ultimate a tamten z 616...
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 02 September 2005 - 19:56

Nowe filmiki USM.

Filmiki

Ta gra jeszcze zawojuje moim PC'tem zanim dostane DS'a :]
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 04 September 2005 - 13:54

Nowwe obrazki z USM na DS'a(ta grafa jest przecudna!!!!)
ZapowiedÄ˝ DS'owej wersji (inglisz)

I troche infa o grze:
-Potwierdzeni bossowie to :Beetle , GGoblin , Rhino , Electro i prawdopodobnie Carnage (sorry Innu , ocka ni bedzie ;( )



Scany z gazet:
Scan 1
Scan 2


Wolverine w USM?!?!?!?!?!?


W grze beda równiez bonusowe minigierki , jk np. szalony wyscig po NY ze znanymi postaciami marvela (m.in Human Torchem :))
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   zygmoont 

  • Zlatan Ibrahimović
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 386
  • Rejestracja: Wed, 24 Aug 05
  • Location:k. ?odzi
  • Interests:Wszystko po trochu :D

Napisano 04 September 2005 - 16:33

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 4 2005, 15:54 napisał

Scany z gazet:
Scan 1
Scan 2

Oba linki przedstawiaja to samo zdjecie...

P.
- Dlaczego Scarlet Spider tak nienawidzi BatCave?
- A kto gotham wie...

by Ares_Real
Weso?y Szpital - fotografia pami?tkowa
0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 05 September 2005 - 16:15

Patrzac po skanie z tej gazety, na silver Sable to Bagley musial byc nieĽle zagazowany w ten projekt :)
Sporo szkiców i rysunków dostarczyl aby powstala gra z postaciami w jego stylu nie sadzilem ze dozyje takiego momentu gdy MB bedzie tak slawny (MB byl uwazany przez polowe za czlowieka nei umiejacego rysowac)
:(
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 05 September 2005 - 17:48

zyga napisał:

Oba linki przedstawiaja to samo zdjecie...

P.

Heh , tak to jest jak sie nie sprawdza co sie hotlinkuje :)

Dołączona grafika

Ciekawe co Venom zrobi z balonem (pal licho dzieciaka).

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafikaDołączona grafika


Tak o storyline , akcja gry dzieje sie okolo 39 numeru USM......ma wyjasniac gra wszytskie niedokonczone watki.
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 05 September 2005 - 18:06

Użytkownik timgrayson dnia Sep 5 2005, 17:15 napisał

Patrzac po skanie z tej gazety, na silver Sable to Bagley musial byc nieĽle zagazowany w ten projekt :)
Sporo szkiców i rysunków dostarczyl aby powstala gra z postaciami w jego stylu nie sadzilem ze dozyje takiego momentu gdy MB bedzie tak slawny (MB byl uwazany przez polowe za czlowieka nei umiejacego rysowac)
:(

Nie bardzo rozumiem? Bagley mógl dac szkic Silver Sable z USM, przeciez ona sie "lada dzien" pojawi. :P
Przez jaka polowe?
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   timgrayson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 738
  • Rejestracja: Mon, 05 Sep 05

Napisano 06 September 2005 - 10:01

Wiem, wiem ze sie ukarze ale przecierz projekt gry jakis czas temu powstal :)
Polowe - zwoleników jak i przeciwników jedni go ubustwiaja (ja) inni go nienawidza bo podobo nie potrafi rysowac proporcjonalnie :(
0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 06 September 2005 - 14:04

Użytkownik timgrayson dnia Sep 6 2005, 11:01 napisał

Wiem, wiem ze sie ukarze ale przecierz projekt gry jakis czas temu powstal :)
Polowe - zwoleników jak i przeciwników jedni go ubustwiaja (ja) inni go nienawidza bo podobo nie potrafi rysowac proporcjonalnie :(

Wow, ludzie bywaja tacy glupi. ;] Bagley jest swietny. A USM bez niego nie bylby tym samym...

No w kazdym razie juz nie tak dlugo premiera tej gierki. Troche ponad dwa tygodnie. Nie moge sie doczekac. Bedzie co robic.
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 06 September 2005 - 16:23

Użytkownik Crov dnia Sep 6 2005, 15:04 napisał

Użytkownik timgrayson dnia Sep 6 2005, 11:01 napisał

Wiem, wiem ze sie ukarze ale przecierz projekt gry jakis czas temu powstal :)
Polowe - zwoleników jak i przeciwników jedni go ubustwiaja (ja) inni go nienawidza bo podobo nie potrafi rysowac proporcjonalnie :(

Wow, ludzie bywaja tacy glupi. ;] Bagley jest swietny. A USM bez niego nie bylby tym samym...

No w kazdym razie juz nie tak dlugo premiera tej gierki. Troche ponad dwa tygodnie. Nie moge sie doczekac. Bedzie co robic.

Od dzisiejszego dnia do premiery dzieli nas dokladnie 3 tygodnie , nie dwa :P Pozatym przez te 3 tyg activision nowe materialy ciagle bedzie dostarczac :P
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 06 September 2005 - 17:54

Mogloby przed premiera demo wypusic...
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 06 September 2005 - 18:30

Użytkownik Crov dnia Sep 6 2005, 18:54 napisał

Mogloby przed premiera demo wypusic...

Tego to nie zrobia......Dema prawdopodobnie nigdy nie bedzie........Czemu? Gra jest typu Free-roaming , a do dema pewnie nie beda chciali wsadzic calej metropolii NY.........Zreszta tak samo zrobilo rockstar z GTA ........
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 07 September 2005 - 20:15

What is Ultimate Spider-Man? - czyli krótkie strzeszczenie USM i porównanie go z ASM.......Co ciekawe powiedziano ze w grze wystep zalicza Ultimate X-Men , Ultimate FF i Ultimates :D Chyba kupie orginala , nie ma bata......
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 09 September 2005 - 19:11

Shocker
Silver SAble
Wolverine
Pare slów o bossa:
Shocker bedzie dokladnym odwzorowaniem samego siebie z komiksu (czyt. wedlug IGN'u którzy testowali demo USM mozna Shockera pokonac w 30 sekund)...........
Silveer Sable bedzie bossem dla Venoma , pojawi sie w grze w momencie gdy agenci S.H.I.E.L.D. beda polowac na Venoma (chyba....).....
Wolvi bedzie tym , czym Shocker dla Spideya......prostym tutorialem dla Venoma..........
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 09 September 2005 - 21:12

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 9 2005, 20:11 napisał

Wolvi bedzie tym , czym Shocker dla Spideya......prostym tutorialem dla Venoma..........

WOW! Ale chala! A Silver Sable potrafi nakopac tutaj Venomowi. Chala! No ale przynajmniej ma fajne wejscie i tak dalej... Lepszy rydz niz nic.
Wydaje mi sie jednak, ze nie jest tak latwy Wolvie dla Venoma jak Shocker dla Spidera, na filmikach wyglada na to, ze Shocker jest superlatwy a Wolverine jednak boss poprostu.
Venom jezeli juz jakos pokonalby Wolverine'a to napewno nie latwo, o. :]
Tym optymistycznym akcentem pragne zakonczyc ma wypowiedÄ˝: Wolverine RoX, Venom SuX! :]
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 10 September 2005 - 18:58

Użytkownik Crov dnia Sep 9 2005, 22:12 napisał

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 9 2005, 20:11 napisał

Wolvi bedzie tym , czym Shocker dla Spideya......prostym tutorialem dla Venoma..........

WOW! Ale chala! A Silver Sable potrafi nakopac tutaj Venomowi. Chala! No ale przynajmniej ma fajne wejscie i tak dalej... Lepszy rydz niz nic.
Wydaje mi sie jednak, ze nie jest tak latwy Wolvie dla Venoma jak Shocker dla Spidera, na filmikach wyglada na to, ze Shocker jest superlatwy a Wolverine jednak boss poprostu.
Venom jezeli juz jakos pokonalby Wolverine'a to napewno nie latwo, o. :]
Tym optymistycznym akcentem pragne zakonczyc ma wypowiedÄ˝: Wolverine RoX, Venom SuX! :]

Raczej chodzilo mi o to ze Shocker dla Spideya jest tutorialem jak walczyc , Wolwi tez bedzie sparing partnerem Venoma.......Napewno Wolviego super latwo nie bedzie pokonac......ale trudno to on nie bedzie :D
Tak o Silver Sable to kurcze postac fajna........Te jej teksty na trailerze (c'mon brock , is that all you got?) i nieĽle strzelila Venomowi w "banke".....to ze nic mu to nie zrobilo to inna sprawa.......
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 10 September 2005 - 19:25

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 10 2005, 19:58 napisał

Użytkownik Crov dnia Sep 9 2005, 22:12 napisał

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 9 2005, 20:11 napisał

Wolvi bedzie tym , czym Shocker dla Spideya......prostym tutorialem dla Venoma..........

WOW! Ale chala! A Silver Sable potrafi nakopac tutaj Venomowi. Chala! No ale przynajmniej ma fajne wejscie i tak dalej... Lepszy rydz niz nic.
Wydaje mi sie jednak, ze nie jest tak latwy Wolvie dla Venoma jak Shocker dla Spidera, na filmikach wyglada na to, ze Shocker jest superlatwy a Wolverine jednak boss poprostu.
Venom jezeli juz jakos pokonalby Wolverine'a to napewno nie latwo, o. :]
Tym optymistycznym akcentem pragne zakonczyc ma wypowiedÄ˝: Wolverine RoX, Venom SuX! :]

Raczej chodzilo mi o to ze Shocker dla Spideya jest tutorialem jak walczyc , Wolwi tez bedzie sparing partnerem Venoma.......Napewno Wolviego super latwo nie bedzie pokonac......ale trudno to on nie bedzie :D
Tak o Silver Sable to kurcze postac fajna........Te jej teksty na trailerze (c'mon brock , is that all you got?) i nieĽle strzelila Venomowi w "banke".....to ze nic mu to nie zrobilo to inna sprawa.......

Ale Venom nie mialby wiekszych szans z Wolverinem, zwlaszcza gdy taka Silver Sable potrafi przezyc walke z Venomem wiecej niz minute to juz w ogole szok. ;]
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Ares_Real 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1092
  • Rejestracja: Thu, 25 Aug 05

Napisano 10 September 2005 - 19:44

Użytkownik Crov dnia Sep 10 2005, 20:25 napisał

Ale Venom nie mialby wiekszych szans z Wolverinem, zwlaszcza gdy taka Silver Sable potrafi przezyc walke z Venomem wiecej niz minute to juz w ogole szok. ;]

No nie wiem nie wiem..........Wedlug mnie obaj sa na równi......A Silver Sable jak dobrze wyczytalem nie przetrwala tego pojedynku i uciekla do samolotu z którego na trailerze spadali.....PóÄ˝niej ten pojedynek na ulicy to niby pestka z makiem......
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   Crov 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 501
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05

Napisano 10 September 2005 - 21:29

Użytkownik Ares_Real dnia Sep 10 2005, 20:44 napisał

Użytkownik Crov dnia Sep 10 2005, 20:25 napisał

Ale Venom nie mialby wiekszych szans z Wolverinem, zwlaszcza gdy taka Silver Sable potrafi przezyc walke z Venomem wiecej niz minute to juz w ogole szok. ;]

No nie wiem nie wiem..........Wedlug mnie obaj sa na równi......A Silver Sable jak dobrze wyczytalem nie przetrwala tego pojedynku i uciekla do samolotu z którego na trailerze spadali.....PóÄ˝niej ten pojedynek na ulicy to niby pestka z makiem......

Cóz, Wolverine prawie zabil Hulka.
0

Udostępnij ten temat:


  • 34 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users