Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Jak zacząć? - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

Strona 1 z 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Jak zacząć?

#1 Użytkownik nie jest zalogowany   miki078 

• Nowicjusz
  • Pip
  • Grupa: Members
  • Postów 1

Napisano 02 April 2012 - 12:44

Witam, to mój pierwszy post więc witam wszystkich.
Spider-man od dłuższego czasu jest moim ulubionym bohaterem, gier, filmów itp. Jakiś czas temu wymyśliłem też sobie aby zacząć przygodę z komiksami. Nigdy nie miałem z nimi styczności także w temacie jestem kompletnie zielony. Z tego co widzę jest kilka odrębnych serii o pająku ale amazing spider-man jest tą główną. Przeczytałem 3 nowe komiksy w sieci i postanowiłem, że fajnie by było zacząć zbierać je na bierząco. Jednak główna seria zawiera ponad 600 zeszytów i nie wiem za bardzo jak zacząć...Przeczytałem artykuł na temat pierwszych komiksów na blogu jednego z użytkowników. Autor stwierdził (jeśli dobrze zrozumiałem ;)) że zaczął od początku z sentymentu oraz z ciekawości jak to wyglądało na początku lat 60. Opinie na temat tych pierwszych wydań jednak nie za bardzo mnie zachęciły aby zaczynać od początku. I tu pytanie: od kąd zacząć czytanie komiksów aby rozumieć przebieg fabuły oraz żeby komiksy były już na fajnym poziomie zarówno rysunków jak i treści? Kolejne pytanie to na ile dostępność komiksów w Polsce pozwala na ich chronologiczne gromadzenie nie wydając przy tym fortuny?
0

#2 Użytkownik nie jest zalogowany   kamil4815 

• Nowicjusz
  • Pip
  • Postów 1

Napisano 16 November 2012 - 21:39

Mógłbym poprosić o to samo. Dzięki.
0

#3 Użytkownik nie jest zalogowany   Morindel 

• Nowicjusz
  • Pip
  • Postów 1

Napisano 14 March 2013 - 16:25

Czy ja też mógłbym prosić o te informacje co wyżej wymienieni użytkownicy? Bardzo dziękuję i pozdrawiam.
0

#4 Użytkownik nie jest zalogowany   Marii33 

• Nowicjusz
  • Pip
  • Postów 1

Napisano 11 April 2013 - 19:20