Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Muzyka - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 8 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Muzyka

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Wookie 

  • The Dark Jedi Knight
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Moderator
  • Postów 1191
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male

Napisano 01 June 2007 - 05:23

Ogólnie rzecz biorac to slucham metalu, rocka i punk rocka, ale ladna pioseka z innego gatunku tez nie pogardze. ;)

Tak konkretniej to lubie:
Metallice, System Of A Down, Offspring, Linkin Park, Limp Bizkit, Nirvane, Strachy na Lachy, Pidzame.

0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   nightcrawler_13 

  • 8th wonder of the world
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 588
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Gdynia
  • Interests:Marvel, filmy, komiksy, rysowanie, granie, spanie...

Napisano 01 June 2007 - 05:56

Tenancious D, Blues Brothers, i muzyka filmowa, szczególnie tych panów: Ennio Morricone, Williams,James Newton Howard, David Arnold, Klaus Badelt, Danny Elfman, Hans Zimmer.
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Szyna 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 154
  • Rejestracja: Wed, 11 Apr 07
  • Location:Katowice
  • Interests:Pilka Nozna,Hip Hop,Spider-Man

Napisano 01 June 2007 - 06:52

Widze ze mam podobne klimaty muzyczne do Revana, czyli Rap. Dobry Oldschoolowy taki jak Gangstarr, Wu Tang Clan,NWA,2PAC czy tez z polski Pezet,Paktofonika,Pierwsze plyty Ostrego,Lona,K44 ale teraz to juz nie ta sama muzyka niestety

btw pochwale sie Wam ze sam jedna plytke kiedys nagralem,co wiecej uczestniczylem z powodzeniem w kilku bitwach freestylowych.Musialem sie pochwalic ;)
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupe?nie Ci nie idzie user posted image
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   robinhoo10 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 352
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male
  • Location:okolice Cz?stochowy

Napisano 01 June 2007 - 13:40

ja to ogólnie rock, punk rock, wolne kawalki jakies czasem =) i czasem soundtracki z filmów fajnych =) ale ogólnie to to co mi wpadnie w ucho =)
user posted image
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   mati 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 451
  • Rejestracja: Sun, 04 Jun 06

Napisano 01 June 2007 - 13:49

Soundtracki z Ghost Ridera sa niesamowite. Naprawde warto sie potrudzic, zeby ich odsluchac.
0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   Szyna 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 154
  • Rejestracja: Wed, 11 Apr 07
  • Location:Katowice
  • Interests:Pilka Nozna,Hip Hop,Spider-Man

Napisano 01 June 2007 - 13:56

Jesli chodzi o soundtracki to oprócz wspomnianego Daredevila warto posluchac soundtackow z Tokio Drift,Pirates of the Caribbean:The curse of the black pearl i The Last of the Mohicans.Sa po prostu swietne!!
Liczy sie tylko jak sobie radzisz,kiedy karta zupe?nie Ci nie idzie user posted image
0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   Jack O'Lantern 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 108
  • Rejestracja: Tue, 16 Jan 07

Napisano 01 June 2007 - 14:42

Ja tam slucham starego dobrego heavy metalu. ulubione kapele to Black Sabbath, Ozzy Osbourne, Judas Priest, Kiss, Motley Crue i tym podobne rzeczy. Ale nie gardze tez czystym rockiem: Deep Purple, Led Zeppelin, Pink Floyd i w sumie wiloma innymi zespolami pochodnymi.
Z polskich kapel preferuje Turbo, TSA, Lady Pank. Mam tez jedna ulubiona plyte Budki Suflera- za ostatni grosz - gdzie na szczescie nie spiewal pan Cugowski ktorego nie trawie jako wokalisty.
Sam w sumie tez gram w amatorskim zespole na gitarze basowej. W wakacje mamy w planach jako cover band przejechac sie po krakowskich i kieleckich pubach ;)
zapraszam tez tutaj - > http://www.lastfm.pl/user/Grzemek/
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   vader 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 27
  • Rejestracja: Sat, 05 May 07
  • Interests:Wszystko co zwi?zane z Marvelem, tak?e DC Comics, muzyka, no i Spidey ;)

Napisano 01 June 2007 - 19:14

Przewaznie slucham muzyki lat 60, 70 i 80, czasem tez lata 90.

z lat 60 :
The Beatles
The Rolling Stones
Omega

z lat 70 :
ABBA
Toto
Kiss

z lat 80 :
Nena ( idolka numer 1 we wszystkim )
Kim Wilde
Depeche Mode
Modern Talking
Blue System

z lat 90 :
Nirvana
Dido
Rammstein
Green Day

To tyle :D
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   Corey 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 398
  • Rejestracja: Tue, 22 May 07

Napisano 08 June 2007 - 23:21

Slucham raczej ciezkiej muzyki :ph34r:
SlipKnot
System of a Down
Slayer
To tylko niektore z nich :P a z Polskich to ostatnio podpasowala mi plyta zespolu ''Blade loki '' - "NO PASARAN" ;)
user posted image
user posted image
0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   nightcrawler_13 

  • 8th wonder of the world
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 588
  • Rejestracja: Tue, 23 May 06
  • Location:Gdynia
  • Interests:Marvel, filmy, komiksy, rysowanie, granie, spanie...

Napisano 08 June 2007 - 23:51

A ktos z was zna Tenancious D?
Imperial Stormtroopers don't die, they can only go to hell and regroup.

www.nerdwars.blog.com

Ca
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   Robson 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 207
  • Rejestracja: Sun, 20 May 07
  • Location:Sk?din?d ;]

Napisano 09 June 2007 - 07:20

To byl mój kumpel w grze City of Heroes :ph34r: Taki mial nick. Nie mialem pojecia ze cos moze sie kryc za tym wiecej...
Ja slucham glównie rapu i hip-hopu, ale nie polskiego, bo to dla mnie shit. Pewnie gdyby przelozyc wiekszosc tekstów z USA wyszloby to samo, ale w tym wypadku slucham orginalu, wiec nie ma tego problemu. Z wykonawców tych gatunków to uwielbiam- Eminema, 2Paca, Snoop Dogga i 50 centa. W takiej kolejnosci. Z tym wyjatkiem ze tego ostatniego pana lubie tylko za niektóre, naprawde dobre piosnki, osobiscie go nie lubie. Robi z siebie wielkiego gangstera a przy 2Pacu to wlasciwie dzieciak. To ze postrzelili cie 9 razy to znaczy, ze jestes taki hojrak, czy taki ciec, ze dales sie tyle razy postrzelic?
Lubie ta muzyke i za humor (My Band, Without Me..sporo tu tego by mozna wymieniac), za to co próbuje przekazac w niektórych utworach (Mosh, Fight Music, Changes) i za to, ze niektóre piosenki sa w same w sobie historia do posluchania (Mockingbird, When I'm gone).
Pózniej, kiedy przejem sie juz tym gangsterskim srodowiskiem, przerzucam sie na inne motywy- Evanescence, Creed, 12 Stones, Fallout Boy, Nickleback, Papa Roach....
No i zawsze sa pojedyncze, fajne utwory z róznych zespolów, róznych gatunków- Rise Safri Duo, Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama, Yellowcard - Breathing...
user posted image
You cant kill someone who is already dead...
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Jack O'Lantern 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 108
  • Rejestracja: Tue, 16 Jan 07

Napisano 09 June 2007 - 09:04

Użytkownik nightcrawler_13 dnia Jun 9 2007, 12:51 AM napisał

A ktos z was zna Tenancious D?

ja znam. Wonderboy albo belzeboos song wymiataja :P
wogole film o Kostce przeznaczenia z oboma panami z Tanacious D jest swietny. dawno sie tak nie ubawilem :P
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   Roach 

  • ziomek witruwiański
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 387
  • Rejestracja: Sun, 02 Oct 05
  • Location:Gdynia

Napisano 09 June 2007 - 12:06

A ja slucham glownie rapu z lat 70-80-90, przy czym szczególnie lubie westcoast;)

2Pac,
8Ball & MJG,
Above The Law,
Afrika Bambaataa,
Ant Banks,
Beastie Boys,
The Beatnuts,
Big Daddy Kane,
Big Mike,
Big Pun,
Blue Scholars,
Boogie Down Productions,
Boo Yaa Tribe,
Brand Nubian,
Bubba Sparxxx,
CJ Mac,
Compton's Most Wanted,
Daddy V,
Defari,
Devin The Dude,
DJ Honda,
DJ Quik,
The D. O. C.,
Tha Dogg Pound,
Dr Dre,
Dre Dog,
Dubee a.k.a. Sugarwolf,
Tha Eastsidaz,
EPMD,
E. S. G.,
The Fat Boys,
The Game,
Geto Boys,
GZA The Genius
Ice Cube,
Jeru The Damaja,
Jibri Wise One,
Jurassic 5,
Kam,
Kid Sensation,
Knoc-Turn'al,
Kokane,
Kool G Rap,
KRS-One,
Krash Man,
Kurtis Blow,
Lil' Jon & The Eastside Boys,
Lil' Bandit,
Mac Mall,
Mack 10,
Madlib,
Marco Polo,
Marley Marl,
Masta Ace,
MC Breed,
MC Hammer,
MC Shan,
Method Man,
Missy Elliott,
Mystikal,
Nas,
Nate Dogg,
Naughty By Nature,
The Notorious B. I. G.,
Paris,
The Pharcyde,
Pimp C,
Public Enemy,
Rakim & Eric B. (i Rakim solo)
Rahzel,
RBX,
Redman,
The Roots,
Royce Da 5'9'',
Samy Deluxe,
Scarface,
Sean Paul,
Sly Boogie,
Snoop Dogg,
South Central Cartel,
Spice-1,
Sway & King Tech,
Talib Kweli,
Timbaland,
TQ,
Trick Daddy,
Truth Hurts,
US3,
Vontel,
Warren G,
WC,
Westside Connection,
Wuce,
Xzibit...


Hmm... to tyle z tych najbardziej lubianych. Kurde, sporo tego sie nazbieralo, a to przeciez nie wszystko, czego slucham... :P
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   Prodigy900 

  • Mortal Kombat 4Ever
  • PipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 86
  • Rejestracja: Fri, 08 Jun 07
  • Location:Niemcy, Dusseldorf

Napisano 09 June 2007 - 13:55

Fajne P.S a ty nie za duzo tego Sluchasz?? XD



tu macie moje ulubione :P :
Prodigy,
Michael Jackson,
Spider-man theme song ^^,
Fatboy Slim,
Linkin Park,
Red Hot Chilli Peppers,
50Cent,
Gorillaz,
Rage Against,
Dub Pistols,
Eminem,
CKY,
Black eyed Peas,
Bad Relligion,
motorhead,
saves the day,
the offspring,
ramones,
adolescents,
guttermouth,
zebrahead,
AC/DC,
robin williams(troche),
Alien ant Farm,
Clint Mansell,
Greenday,
Alkaline Trio,
Hot Snakes,
Rise Against
Anthrax & the Public enemy,
Public enemy,
Fu Manchu,
Agent Orange,
Safri duo,
52 Debiec,
Grupa Operacyjna,
James Brown,
Elvis Presley,
Matrix Theme song,
Lil Jon & the Eastside Boyz,

a jak moja lista widac Duuzo ale dla mnei to malo


heh jeszcze se pomysle jakie tam ja lubie bo w glowie mi sie nie miesci ;p
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   WinterSoldier 

  • Wizytator
  • PipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 20
  • Rejestracja: Sat, 02 Jun 07

Napisano 09 June 2007 - 14:18

Majne ulubione:
The Offspring
Red Hot Chili Peppers
Gorillaz
Rage Against The Machine
Metallica
Evanescence
Green Day
Prodigy
Eminem
Snoop Dogg
Cypress Hill
Sean Paul
user posted image
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Wookie 

  • The Dark Jedi Knight
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Moderator
  • Postów 1191
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male

Napisano 09 June 2007 - 14:18

O kurde. Roach ile tego jest! :P

0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   Roach 

  • ziomek witruwiański
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 387
  • Rejestracja: Sun, 02 Oct 05
  • Location:Gdynia

Napisano 09 June 2007 - 20:51

Hehe, to tylko kategoria rap;) Jeszcze jest funk, reggae, rock, i takie tam;)
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   Paul 

  • SCC Admin
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 472
  • Rejestracja: Tue, 09 May 06
  • Location:Sieradz

Napisano 09 June 2007 - 21:02

Ogólnie to slucham nu-metalu, rocka, hip-hopu (w sumie niezbyt wiele), rapcore'u i techno.

Z wazniejszych moge wymienic:
- Linkin Park
- Disturbed
- Korn
- Adema
- Evanescence
- Fort Minor
- Eminem
- Peja
- 52 Debiec
- Sean Paul (zbieznosc z nickiem przypadkowa)
- Raptile
- Kai Tracid
- Beaattrax
- Westbam
- Eastclubbers
- eXtatic
"You're good... but me, I'm magic"
user posted image
user posted image
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Chmielek 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 818
  • Rejestracja: Wed, 25 Apr 07
  • Gender:Male
  • Interests:Sport, komputery.

Napisano 25 June 2007 - 20:59

Ja przewaznie slucham Limp Bizkit i Prodigy i reszta to takie tam sobie pojedyncze piosenki ;p
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   Darth Destruktor 

  • Korriban Guard
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 861
  • Rejestracja: Sun, 06 May 07
  • Gender:Male
  • Location:sk?d ci wszyscy bezrobotni?
  • Interests:Poza Star Wars? Harry Potter, historia antyczna, itp.

Napisano 26 June 2007 - 07:48

Co ja slucham? Oprócz Johna Williamsa? B) Ciezki wybór... XD
Pozatym lubie nawet techno, do tego Linkin park...i...muzyke klasyczna ;)
0

Udostępnij ten temat:


  • 8 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ostatnia »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users