Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki: Niesamowity Spider-Man - Spider-Man Online Forum. Komiksy. Figurki

Skocz do zawartości

  • 4 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Niesamowity Spider-Man Klopot z scenariuszem

#21 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 15 April 2008 - 20:50

Sory zamiast komiks powinno pisac kostium.
No tak mozna z CHameleonem, ale nie kojarze jego histori powstania.
Napisze ktos tu skrócona wersje?
0

#22 Użytkownik nie jest zalogowany   Dawidos 

  • Lokator SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1018
  • Rejestracja: Tue, 23 Aug 05
  • Gender:Male
  • Location:Warszawa

Napisano 15 April 2008 - 20:56

Zerknij na biosa Chameleona na SMO.

Jesuuuuus, po to jest ta strona, zebyscie mogli szukac na niej informacji :D
<img src="http://www.spider-man.pl/forum/avatars/jesus.jpg" border="0" class="linked-image" />

<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“This is a faithful saying and worthy of all acceptation. For therefore we both labor and suffer reproach, because we trust in the living God, who is the Savior of all men, specially of those that believe. These things command and teach.”</i>
 Timothy 4:9–11
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
<i> <!--fonto:Book Antiqua--><span style="font-family:Book Antiqua"><!--/fonto--><!--sizeo:3--><span style="font-size:12pt;line-height:100%"><!--/sizeo-->“For from him and through him and to him are all things. To him be the glory forever! Amen.”</i>
 Romans 11:36
<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->
0

#23 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 16 April 2008 - 14:36

Ta strona nie dzialala mi przez jakis czas.Nie wiem czemu.
Wole jednak Krevena.Ma fajniejsza historie i wogóle.

A tu poprawiony kostium S-M:
Dołączona grafika
0

#24 Użytkownik nie jest zalogowany   shaggy95 

  • Częsty bywalec
  • PipPipPip
  • Grupa: Banned
  • Postów 115
  • Rejestracja: Thu, 25 Oct 07
  • Interests:Spider-Man, GTA i inne....

Napisano 16 April 2008 - 16:24

Zdjecie troche rozmazane, ale nie szkodzi. Ale mogles zrobic czerwono-niebieski kostium, a nie czerwono-siwy :D. Ogólnie to oceniam 7/10 ten kostium.
0

#25 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 16 April 2008 - 16:36

To taki odcien niebieskiego.Dzieki za taka ocene :D
Powstala oficjalna strona projektu: Kliknij
Mam tez zamiar robic komiks.Tu jest próbka mych mozliwosci:Dołączona grafika
0

#26 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 01 May 2008 - 20:22

Sorka za posta pod postem,ale znajac zycie,jak tego bym nie zrobil nik by nie zajrzal.Musze sie was poradzic w pewnej sprawie.Mianowicie:ma ktos pomysl na zrobienie lotu na sieci?Mialem kilka pomyslów(gif,z gry o s-m wziac).
Jesli ktos ma jakis pomysl niech pisze.

Nie przesadzaj, cos za czesto ci sie to zdarza. / rzadlo

Sie ludzie czepiaja... / Gadziu1115

This post has been edited by Wookie: 01 June 2008 - 21:06

0

#27 Użytkownik nie jest zalogowany   Altair_Fan 

  • GTA Fan
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 739
  • Rejestracja: Sun, 03 Feb 08

Napisano 01 June 2008 - 20:02

Czy fanfilm juz powstal? Jestem ciekaw jak ci to wyszlo.
0

#28 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 01 June 2008 - 20:26

Jakby fanfilm powstal to bym napisal ;)
Jedyne co moge pokazac to fotki planowanych aktorów.
Pokazac,czy chcecie poczekac do premiery filmu?
0

#29 Użytkownik nie jest zalogowany   Pawcio 

  • Weteran SMO
  • PipPipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 1169
  • Rejestracja: Sun, 18 Sep 05
  • Location:Gotham/Arkham

Napisano 02 June 2008 - 05:22

Pokaz. Co do lotów to na serio, pobaw sie jakims animatorem 3D... lepiej przysiasc dluzej i miec dobry film, niz pójsc na latwizne i miec crapa...


http://swiatoobserwator.blogspot.com/ -Zapraszam na Światoobserwatora.
0

#30 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 02 June 2008 - 12:05

Dołączona grafika
Peter Parker-Lukasz Gadek
Dołączona grafika
Gwen Stacy-Milena Zabicka

Reszta aktorów póki co nie ma zdjec,poniewaz lekko sie wacham nad kreven'em
A animator ma mi kupic tata,jak wróci z Austrii,na dzien dziecka
0

#31 Użytkownik nie jest zalogowany   Darth Destruktor 

  • Korriban Guard
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 861
  • Rejestracja: Sun, 06 May 07
  • Gender:Male
  • Location:sk?d ci wszyscy bezrobotni?
  • Interests:Poza Star Wars? Harry Potter, historia antyczna, itp.

Napisano 02 June 2008 - 12:42

Gwen? Lepsza na Black Cat XD
Ciekaw jestem co z tego wyjdzie. Poczekamy na "teaser"
;)
0

#32 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 02 June 2008 - 12:49

Watpie by chciala latac w obscislym czarnym stroju i lac przestepców.
No to jeszcze musicie poczekac ;)
0

#33 Użytkownik nie jest zalogowany   robinhoo10 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 352
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male
  • Location:okolice Cz?stochowy

Napisano 02 June 2008 - 17:33

Gadziu ile to dziewcze ma lat? Szacun, ze udalo Ci sie ja zwerbowac do fan filmu o spiderze -_-. Nie chcialbym nic mówic ale bedzie to troche dziwnie wygladac Ty taki mlody (o ile Pete to Ty) ona juz "troche" starsza, a jak wiadomo Gwen to w wieku Petera byla (chyba, ze sie myle), ale co tam wazne zeby Ci sie udalo, bo wiekszosc takich pomyslów konczy sie baardzo szybko. Zycze powodzenia i czekam na pierwsze materialy z planu ;)
user posted image
0

#34 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 02 June 2008 - 17:58

Ja gwen nie znam za bardzo,ale w filmie jest dlatego,ze aktorka,która miala byc MJ przefarbowala wlosy.
Masz racje,to troche dziwne,ze ona starsza odemnie.No,ale co to za róznica 1 roku?
Pierwsze materialy z planu?Jedne art jest na tej stronie.Masz tam tylko poczatek fabuly.Czekam na scenariusz.
Aktor,który wedlug mnie powienien grac Krevena jest odemnie starszy o 3 miesiace wiec to tez bedzie naciagane bo Kreven to "stary chlop".Ale odrobina charakteryzacji i go postarzymy.
0

#35 Użytkownik nie jest zalogowany   robinhoo10 

  • Stały bywalec
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 352
  • Rejestracja: Sat, 12 May 07
  • Gender:Male
  • Location:okolice Cz?stochowy

Napisano 02 June 2008 - 18:20

Rok? To w moim wieku ;). Myslalem ze starsza troche, moze to wina zdjecia, albo sie nie znam po prostu -_-.

PS. Troche offtop bedzie. Teraz sie troche zamotalem. Gwen jest chyba w wieku Harrego. Ale czy Harry jest w wieku Petera? Prosciej mówiac czy Gwen i Pete to ten sam rocznik? =)
user posted image
0

#36 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 02 June 2008 - 18:35

Bo ja wiem.Na szczescie Milena jest ode mnie troche nizsza,wiec moze niewielu sie pokapuje.Nie róbmy tu offtopu bo rzadlo znowu zamknie temat.
0

#37 Użytkownik nie jest zalogowany   Altair_Fan 

  • GTA Fan
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 739
  • Rejestracja: Sun, 03 Feb 08

Napisano 02 June 2008 - 19:14

Użytkownik robinhoo10 dnia Jun 2 2008, 07:20 PM napisał

PS. Troche offtop bedzie. Teraz sie troche zamotalem. Gwen jest chyba w wieku Harrego. Ale czy Harry jest w wieku Petera? Prosciej mówiac czy Gwen i Pete to ten sam rocznik? =)

Peter jest w wieku Harryego... chociaz nie wiem do konca. W koncu w pierwszej czesci filmu ida razem do laboratorium, gdzie Petera ugryzl pajak. Podkreslam, ze na wycieczke szla JEDNA klasa i w tym Pete z Harrym. W streszczeniu: Harry to prawdopodobnie wiek Petera ;).

P.S Wybaczcie za offtopic... ja tylko odpowiadam na pytania xD.
0

#38 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 02 June 2008 - 20:54

A ja teraz wam powiem,ze latanie na sieci prawdopodobnie bedzie robione blue boxem.Znalazlem goscia,który sie tym "bawi".Ja mysle,ze to lepsze od 3d,a wy?

ps.Jak macie jakies pytania odnosnie fanfilmu piszcie.
0

#39 Użytkownik nie jest zalogowany   Gadziu1115 

  • Polski Spider-Man
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 829
  • Rejestracja: Thu, 27 Mar 08
  • Gender:Male
  • Interests:* animacja<br />* dubbing<br />* manga<br />* anime<br />* zjawiska paranormalne

Napisano 25 June 2008 - 19:23

Zmiany w scenariuszu.
Zamiast Krevena bedzie Rhino i bedzie powstanie Spider-mana.
Gwen takze nie bedzie(Milena wcieli sie w postac Liz)
Juz nie chce od SpiderArka scenariusza.Niech se go w du*e wsadzi
0

#40 Użytkownik nie jest zalogowany   Altair_Fan 

  • GTA Fan
  • PipPipPipPip
  • Grupa: Members
  • Postów 739
  • Rejestracja: Sun, 03 Feb 08

Napisano 30 June 2008 - 14:19

I jak ida prace nad scenariuszem? Jakies postepy? Jesli masz choc troche scenariusza to czy mozesz go nam zdradzic?
0

Udostępnij ten temat:


  • 4 stron +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

3 User(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users